Who Uses This Software?

Brick & Mortar businesses that rely on recurring foot traffic


Average Ratings

12 Reviews

  • 2.5 / 5
    Overall

  • 3 / 5
    Ease of Use

  • 2.5 / 5
    Customer Service

Product Details

  • Starting Price
    Not provided by vendor
  • Free Demo
    Yes
  • Deployment
    Cloud, SaaS, Web
    Mobile - Android Native
    Mobile - iOS Native
  • Training
    Documentation
    Webinars
    Live Online
  • Support
    Online
    Business Hours

Vendor Details

  • Flok
  • www.flok.com/
  • Founded 2011
  • United States

About Flok

The only automatic mobile loyalty solution on the market. flok connects merchants and their customers, powering lasting and rewarding relationships. With our easy-to-use online dashboard and unique mobile app, we provide small businesses with the ability to attract new customers and keep them coming back.


Flok Features

  • Corporate Memberships
  • CRM
  • Customer Activity Tracking
  • Discount Management
  • Gift Card System
  • Loyalty Card System
  • Member Portal
  • Membership Management
  • No-Card Loyalty System
  • Referral Tracking
  • Rewards Management
  • CRM
  • Customer Activity Tracking
  • Discount Management
  • Gift Card System
  • Loyalty Card System
  • Member Portal
  • Membership Management
  • No-Card Loyalty System
  • Referral Tracking
  • Rewards Management

Flok Reviews Recently Reviewed!


Very poor!

Nov 28, 2017
1/5
Overall

1 / 5
Ease of Use

1 / 5
Features & Functionality

Pros: Really nothing! Stopped using it after wasting time on it for months. I spent so much time explaining it to customers.

Cons: WARNING! Be carful of Flok! For one, I bought a years worth of this service and stopped using after 6 months because it was NOT user friendly. As a small business owner it was more work than it ever was worth. I ended up spending so much time coaching my customers on how to use it and it just wasted so much time. Several customers complained about how confusing it was. So, I stopped using it. I figured I was out the money for the year, but oh well, won't do it again. However, the worst was yet to come. Little did I know they keep, without consent, the billing information of their customers on file. Which leaves their customers, most small business owners like me, vulnerable to hackers. They keep it on file because they hope their customers, like me, won't remember when their renewal is up and they can automatically bill them another year. They then will refuse to give a refund citing some fine print buried deep within their website, saying it must be cancelled before being charged. Once you are charged you are stuck with it and they refuse a refund, even if you don't want to use their sub par service. Could they have sent a courtesy email warning you before being charged ! Of course they could have. But do they? Absolutely not. Because they are hoping you won't notice and cancel and they will have an opportunity to steal from your small business. I would NOT recommend this Flok!

The Flok staff are rude and have terrible customer service

Apr 24, 2018
1/5
Overall

1 / 5
Ease of Use

1 / 5
Features & Functionality

1 / 5
Customer Support

1 / 5
Value for Money

Cons: For a software that is supposed to help inspire customer loyalty, the sales team/customer service is INCREDIBLY rude. I made an account to test out the product and see if I was going to recommend their service to a client I was making a communications plan for. Flok didn't end up having the features we needed and we found a different customer loyalty program that did. A week later, today, I received a call from rep and he said he was from Flok and because I had just heard of their service a week before it didn't jog my memory immediately. He snapped at me "You know, the customer loyalty program you're trying to use." He then wanted to know about my business or needs I had and I informed him I was making a communications plan for a client and trying to set up a loyalty program, but we found another service that better fits our needs. He then snapped "Well that's up to you" and hung up on me. Never in my life have I ever experienced customer service like this. What if Flok wasn't a good fit for this current client but I could keep them in mind for another client in the future? I will never recommend any client to use Flok. How can someone be an expert in customer loyalty if they can't even hold a respectful phone conversation? They can't. I tried to review them on Facebook and Google but they aren't registered to receive reviews on either site, which is probably for this exact reason. Seems extremely sketchy to me. Steer clear.

Overall: None

lies lies and more lies

Jun 26, 2018
3/5
Overall

3 / 5
Ease of Use

3 / 5
Features & Functionality

1 / 5
Customer Support

1 / 5
Value for Money

Pros: could have worked well, but for features only to work in money. and the beacon also never worked properly

Cons: terrible service was promised features in £, but they never arrived, and as that was the reason for purchase was very upset / disappointed

Best rewards program for your $$

Jan 05, 2017
5/5
Overall

5 / 5
Ease of Use

5 / 5
Features & Functionality

5 / 5
Customer Support

5 / 5
Value for Money
Likelihood to Recommend: 9.0/10 Not
Likely
Extremely
Likely

Pros: Price. Ease of use. Web interface. The device in store to alert customers. Ability to communicate with customers via SMS. Integration with social media.

Cons: Could use some work on their SMS messaging, but that's about it.

Overall: Both Flok and FiveStars pursued me for use of their loyalty system. I chose Flok because of their price point. Every business watches their dollar and Flok offers a low annual fee with TONS of features. They send you literature, flyers, cards, and a sensor to put in your business to detect customers. Their dashboard is easy to use and their integration with Facebook is great.

Recommendations to other buyers: If you're willing to invest a small amount of capital dollars and truly USE this product, it WILL build business and customer base.

Fantastic company

Jan 09, 2017
5/5
Overall

5 / 5
Ease of Use

5 / 5
Features & Functionality

5 / 5
Customer Support

5 / 5
Value for Money
Likelihood to Recommend: 10.0/10 Not
Likely
Extremely
Likely

Pros: Ease of use and results.

Overall: This is an incredible way to market your business and to get your customers returning. In this day and age, everybody is expecting some sort of reward for doing business with you and this is a fantastic way to reward them. Customer service is incredible I highly recommend this business.

Great product!!

Jan 24, 2017
5/5
Overall

5 / 5
Ease of Use

5 / 5
Features & Functionality

5 / 5
Customer Support

5 / 5
Value for Money
Likelihood to Recommend: 10.0/10 Not
Likely
Extremely
Likely

Comments: We sell Flok to our merchants and sales have been soaring. This is a great software for all business. Easy to use and user friendly. I would recommend this product.

Recommendations to other buyers: Set up easy loyalty programs at first and get used to how it works. Then you can do more intricate programs to keep your customers coming back.

TERRIBLE. DON'T WASTE YOUR MONEY.

Feb 08, 2018
1/5
Overall

2 / 5
Ease of Use

2 / 5
Features & Functionality

1 / 5
Customer Support

1 / 5
Value for Money

Cons: TERRIBLE CUSTOMER SERVICE AND TERRIBLE APP. This app does not work, and they don't care. No one from my loyal customers or even new customers wants to download the app. I have gained zero loyalty from this application and I've lost money. They are completely unwilling to refund any money at all because "that wouldn't be fair to the monthly subscribers who pay more." It's a complete waste. They made their buck, congrats, but if you are considering using this app: don't. Move on to something reputable.

Overall: WASTE OF MONEY! DO NOT PURCHASE. If anything goes wrong they'll steal your money. What happened to "the customer is always right"? They don't give any consideration about you and enjoy taking your money. Terrible customer service.

Horrible Company - do not fall for their sales pitch

Jun 29, 2016
1/5
Overall

5 / 5
Ease of Use

3 / 5
Features & Functionality

1 / 5
Customer Support

1 / 5
Value for Money

Pros: None

Cons: Horrible customer service. No one uses them .

Overall: I signed up for "LoyaltyBlocks" who then changed their name to flok. They have almost no users in Atlanta as far as I can tell. I never met anyone who has heard of them. The app did nothing for my business and when i cancelled they said I missed my renewal date and they would not refund the annual charges. My renewal date was march, i received the bill in April and disputed it in May. They sent an email to the wrong address and tried to use this to fight my dipsute of the charges.

Recommendations to other buyers: Find a different one

It doesn't work, and they keep charging your credit card even after you cancel. No billing dept!

Sep 07, 2017
1/5
Overall

1 / 5
Ease of Use

1 / 5
Features & Functionality

1 / 5
Customer Support

1 / 5
Value for Money

Cons: No customer service, check out the complaints at the BBB.nothing, don't buy! It doesn't work and they aren't even based in the U. S. No phone number to call except for sales, very shady!

Vendor Response

by Flok on September 11, 2017

Hi Christina, I see you spoke with Ross about this (he is an account manager who you can call at anytime). We also have a support center, a LiveChat service and a hotline you can call - all of which are support channels should you need anything at all. We are also based in New York - and have offices internationally too.

And after reviewing your case, I can see that you requested to cancel after you were billed - not before. Additionally, you never returned our beacon device. If any of this is inaccurate please don't hesitate to contact me personally at 917-746-9965, I'm here to help.

Customers Did Not Repond Well

Jun 26, 2018
3/5
Overall

2 / 5
Ease of Use

3 / 5
Features & Functionality

4 / 5
Customer Support

1 / 5
Value for Money

Pros: I liked the IDEA of the product. It wasn't helpful for my business though and I used it for less than a month. One pro I will say is that it took no time to unsubscribe from the service and all I was out was the remainder of the free trial. I don't think I was ever changed.

Cons: My customers had trouble finding my shop once downloading the app. There was no way to add loyalty points for online customers without printing a QR Code which I had no time for with the amount of product that I move online. I had 3 customers sign up for this and then 30 sign up for the new service I use. I believe that says a lot about the service.

Rewarding Rewards App

Oct 17, 2018
4/5
Overall

5 / 5
Ease of Use

4 / 5
Features & Functionality

3 / 5
Customer Support

4 / 5
Value for Money
Likelihood to Recommend: 8.0/10 Not
Likely
Extremely
Likely

Pros: I liked that it was a very visual interface face with photos of the location and some of the product(s). I also liked that users could upload their own photos as well.

Cons: It would crash occasionally, but what app doesn't?

Overall: I have yet to use Flok for my business, but have been a consumer user and may consider it in the future. I am impressed by the ease of use from the consumer end and would feel confident integrating it into my business, should I choose to do so.

Rip Off Artist

Aug 18, 2016
1/5
Overall

1 / 5
Ease of Use

2 / 5
Features & Functionality

1 / 5
Customer Support

1 / 5
Value for Money

Pros: Nothing

Cons: Got zero customers form it!!

Overall: They sign you up do not go over details and auto renewal. And do not tell you that the free box that makes the APP work is $100 if not sent back....

Recommendations to other buyers: Do not buy in!!