Who Uses This Software?

Restaurants, bars, nightclubs, food trucks, cafes, coffee shops, breweries, delis, ice cream and yogurt shops, and much more. If you run a food service business Rezku POS could save you thousands.


Average Ratings

13 Reviews
  • 4.5 / 5
    Overall
  • 4.5 / 5
    Ease of Use
  • 5 / 5
    Customer Service

Product Details

  • Starting Price
    $49.00/month
    See pricing details
  • Pricing Details
    Try it free for two weeks.
  • Free Version
    Yes
  • Free Trial
  • Deployment
    Cloud, SaaS, Web
    Installed - Mac
    Installed - Windows
    Mobile - iOS Native
  • Training
    Documentation
    Webinars
    Live Online
    In Person
  • Support
    Online
    24/7 (Live Rep)

Vendor Details

  • Guest Innovations
  • rezkupos.com
  • Founded 2011
  • United States

About Rezku POS

RESTAURANT POS. Run your restaurant at a higher level. With Rezku POS your restaurant is in your control from any device, anywhere in the world - even your smart phone. Never get stuck in your office again. Manage labor, accounting & your menu from anywhere. Enjoy rich features such as customized floors, table side ordering, advanced check splitting, gift cards, timed discounts, customizable reports, drag & drop menu building, food costing, ingredient level inventory and more.


Rezku POS Features

  • Bar POS
  • Barcode Scanning
  • Commission Management
  • Discount Management
  • eCommerce
  • Gift Card Management
  • Inventory Management
  • Loyalty Program Support
  • Pricing Management
  • Restaurant POS
  • Returns Tracking
  • Sales Tracking
  • User Access Permissions

Rezku POS Reviews Recently Reviewed!


Outstanding, intuitive and Easy to use. Having come from a retail background , this POS is so easy!

Apr 17, 2018
5/5
Overall
5 / 5
Ease of Use
5 / 5
Features & Functionality
5 / 5
Customer Support
5 / 5
Value for Money

Pros: We have been so impressed with the reporting and timecard functions of this system! Easy to read, timely and the items you need to know most. More importantly, the customer service team is exceptional! No question or suggestion is too small and they answer the phone! If they don't have the answer they will find it. When you have a customer trying to check out and you need a solution they are there. Seconds feel like hours and the person who answers the phone gives you the solution. In three months we have never had a long hold time or unsatisfactory customer service experience. Rezku is continually evolving based on feedback from it's customers and improving the experience. We also chose Rezku because of their no long term commitment policy. They want to EARN your business. We refer them to everyone . If you are still doing it by hand you are crazy. Great and affordable for the "Little Guy"

Cons: We have not had any Cons with this system! It has been easy to use , cost effective and issues we have had have been on our end

Vendor Response

by Guest Innovations on April 20, 2018

Jennifer, We love working with Avon Inn. You guys are passionate and fun to work with. Please keep your eyes on rezku in the coming months. We are releasing some great new upgrades to make it even better.

Hardest part was getting the staff trained.

Mar 22, 2018
4/5
Overall
4 / 5
Ease of Use
4 / 5
Features & Functionality
5 / 5
Customer Support
4 / 5
Value for Money
Likelihood to Recommend: 8.0/10 Not
Likely
Extremely
Likely

Pros: Back office easy to maneuver for settling up menus. We can change prices and items on the fly without disrupting the service.

Cons: Printer prints chits for every transaction. We don't give sales chits to customers (except credit cards) so all we do all day is throw away sales chits. Be nice to turn it off for certain transactions.

Vendor Response

by Guest Innovations on April 20, 2018

Thomas, Thanks for the positive feedback and great insight. I didn't realize that this is an issue for you. I think it is silly to waste paper. I'm sure we can fix this for you. By the way, we are releasing our quick service customer facing display this month. This will reduce paper and speed customer checkout times even more. And it is free to all of our customers.

Great system.

Feb 26, 2018
5/5
Overall
5 / 5
Ease of Use
4 / 5
Features & Functionality
5 / 5
Customer Support
5 / 5
Value for Money
Likelihood to Recommend: 10.0/10 Not
Likely
Extremely
Likely

Pros: The system is very easy to use. Customer support has been first rate, very helpful. Answer every time .

Overall: Way better than the old cash register i was using. Easier to keep track of everything.

Vendor Response

by Guest Innovations on March 10, 2018

Scott, It has been a pleasure working with you and your staff. You run a great organization and we are truly honored to be your partner. We continue to add more great features to streamline your restaurant and put more money in your pocket. If we can do anything to help you, please don't hesitate to ask. We are always here for you. The Rezku Team

Working with this company has been a great experience. Great Product

Jan 11, 2018
5/5
Overall
5 / 5
Ease of Use
5 / 5
Features & Functionality
5 / 5
Customer Support
5 / 5
Value for Money
Likelihood to Recommend: 10.0/10 Not
Likely
Extremely
Likely

Pros: The software is just what we are looking for in a training environment. There are new students using the POS everyday. From the software to the back office reports this has been a great addition to Arizona Culinary Institute. I have not dealt with a better technical support, Very patient.

Overall: We are a Culinary School training students for the food and beverage industry. This makes the instructors lesson easy and allows students to learn on a real POS system in our on campus Student run restaurant. Running the reports are easy and easy to understand. The schools accounting department loves the Admin side of the software very easy to use and reconcile.

The software was very easy to setup and program. There were no issues except for setting the IP address on the card reader you need to be fast. But that is a hardware issue not a software.

Vendor Response

by Guest Innovations on January 16, 2018

Robert, Thank you for giving us a shot and letting us prove that we are a different type of POS company. I know the decision making process was long and difficult for you. We will be there every step of the way for you. I know Brian really enjoyed working with your team helping you get set up. We are proud to be a part of your school and if we can do anything to help your student better understand the hospitality industry please don't hesitate to ask. Cheers!

Happy to work with them.

Jan 11, 2018
4/5
Overall
4 / 5
Ease of Use
3 / 5
Features & Functionality
5 / 5
Customer Support
5 / 5
Value for Money
Likelihood to Recommend: 10.0/10 Not
Likely
Extremely
Likely

Pros: They update and add new things all the time. Always willing to listen to what I want and try to figure out how to make it work.

Cons: Sometimes I feel like I'm limited in how I do things ie...inventory I want to put it in one way but it only allows for it to do another. Would rather have more control over it.

I had a old pos for 15 years so I tried something new so I wanted it on iPad. So I look at all of.

Jan 01, 2018
5/5
Overall
5 / 5
Ease of Use
5 / 5
Features & Functionality
5 / 5
Customer Support
5 / 5
Value for Money
Likelihood to Recommend: 10.0/10 Not
Likely
Extremely
Likely

Pros: There customer service is number one.everytime I call I feel like they really care because I had restaurant manager and there customer service just too bad. I look at touch bistro epos now and lava I choosed rezku pos because how they treat me back to costumer service

Vendor Response

by Guest Innovations on January 03, 2018

Luigi, it has been a pleasure working with you. Your vast experience in the restaurant business is truly impressive. We look forward to growing with you.

I love how customer service is always there for me every step of the way.

Dec 05, 2017
5/5
Overall
5 / 5
Ease of Use
4 / 5
Features & Functionality
5 / 5
Customer Support
5 / 5
Value for Money

Pros: I like how it is easy to use and get started. I struggled with installation in the beginning but tech support was always there for me. They would really take the time to help me understand the hardware and software.

Cons: Depending on the size and layout of your restaurant, you may have to purchase a network kit to get everything to work properly. I wish the kit didn't cost so much.

Vendor Response

by Guest Innovations on December 07, 2017

Tommy, It's great customers like you that makes us love our jobs. Please feel free to call us anytime. We are always here to make your life easier. Incidental, we continue to release new features to enhance Rezku POS. All of the new features will automatically be uploaded to your system free of charge. As we improve our product you get the benefit. Brian, Jay, Jessikah and Logan wanted me to directly express their appreciation for you. Have a wonderful day.

Absolutely Wonderful

Nov 30, 2017
5/5
Overall
5 / 5
Ease of Use
5 / 5
Features & Functionality
5 / 5
Customer Support
5 / 5
Value for Money

Pros: Rezku offers a robust offline mode that allows my business to stay connected to our orders and our customers at all times. Our restaurant operates in an area with very little and unreliable internet service connection, and our other cloud-based POS system completely FAILED us in the past. Implementation was easy, and the customer service and tech staff have been easy to work with every step of the way.

Vendor Response

by Guest Innovations on December 01, 2017

Shannon, It has been a pleasure working with you and your team. I know your location on a pier has some unique challenges concerning internet connectivity. We believe that our offline mode is the very best in the industry. Our offline has been the game changer for you. Now you can continue to take order and run your business even when the internet goes out (which happens often for you). The headaches that your old POS system gave you have disappeared. Thank you once again for your kind words. It is restaurant owners like you that make what we do so rewarding.

As a veteran bartender/server I can confidently say the Rezku system is great!

Nov 13, 2017
5/5
Overall
5 / 5
Ease of Use
5 / 5
Features & Functionality
5 / 5
Customer Support
5 / 5
Value for Money
Likelihood to Recommend: 10.0/10 Not
Likely
Extremely
Likely

Pros: It's VERY modern with the Apple iPad, easy to set up and if you can work your phone then using this is a snap. Technical support is AWSOME. Have a problem or a question? Call them anytime, the techs are very knowledgeable, they will walk you through anything and everything. If there is something not available within the program for your company, know that the program developers will make the adjustments to suit your needs. And let's talk about price, first year free with no contract? It's most defiantly worth a try! Thanks to Rezku we went from that old school cash only to a new state of the art system and it's really making a difference for us. Thanks Rezku!!

Overall: The benefits for us were moving into the technology age as we were old school cash register and cash only. Being able to accept credit cards has helped the business so much. The reports are great as well since now we can see the sales in real time and has helped so much with the accounting factor. Bartenders cash out much quicker and smoother, the ease of use and no room for mistakes or over rings is a plus making that part of the job easier.

Vendor Response

by Guest Innovations on November 16, 2017

Kitty Our entire team has enjoyed working with you. We strive to make Rezku POS a product that delivers value and is backed with incredible service. We love to hear that our efforts are paying off on your end. Cheers! The Rezku Team

I evaluated 6 POS platforms and Rezku ticked off all the major boxes of functionality we sought.

Nov 09, 2017
4/5
Overall
4 / 5
Ease of Use
4 / 5
Features & Functionality
5 / 5
Customer Support
5 / 5
Value for Money
Likelihood to Recommend: 10.0/10 Not
Likely
Extremely
Likely

Pros: I like that the Rezku team is proactive and works to ensure that updates are added and proven when given input about better features needed. Their support staff is top of the line and they make sure that all issues are promptly solved or given a workable alternative. The costs involved should not be overlooked, as they are extremely competitive compared to other POS platforms.

Cons: The customization of reports isn't as robust as some of the other systems, but it's certainly not crippling to effectively monitor the key metrics in day to day operations. With their focus on exceptional customer service and development, I can trust that they will incorporate more features as their customer base becomes more diverse.

Overall: It allows a restaurant of our size to operate efficiently without difficulty for the end user as well as the management team.

Vendor Response

by Guest Innovations on November 16, 2017

Thank you for the positive review. We are working to make Rezku POS the best in the industry. You will see continuous improvements / updates to the system at no charge to you.

Had a good start, then customer service didnt understand what i was trying to do.

Oct 20, 2017
3/5
Overall
3 / 5
Ease of Use
4 / 5
Features & Functionality
3 / 5
Customer Support
2 / 5
Value for Money
Likelihood to Recommend: 2.0/10 Not
Likely
Extremely
Likely

Pros: Response on problems. The set up on the program was a little involved but manageable. Did allow for functions on a business that doesnt have a lot of variables.

Cons: Didn't like the fact that after listening to what i wanted, they kept sending me the wrong cc machine. Forward 30 days, i cancelled due to unforseen event, and they wouldnt refund anything. Will never use again.

Vendor Response

by Guest Innovations on November 16, 2017

Micah Thanks for your feedback. We strive to offer the best service in the industry. We have a great 30 day - no questions asked -return policy on our hardware. Unfortunately, we can not accept returned hardware after it has been used in a restaurant environment for months. I am unaware of any POS company that allows you to return hardware when your business closes for a full refund. Our POS and credit card processing is fully integrated. We sent you the right credit card reader (which was never hook up). You wanted your credit card processing separate from the POS which we don't do. Our POS is fully EMV and PCI compliant. Our CC integration actually lowers your liability and your costs. We are sorry about the shooting in your club and that you had to close Vibe. We are here for our customers. We fight to help businesses like yours. We wish you better days in the future. I know the closing of Vibe was heartbreaking.

This is the best POS system I've ever used.

May 16, 2017
5/5
Overall
5 / 5
Ease of Use
4 / 5
Features & Functionality
5 / 5
Customer Support
5 / 5
Value for Money
Likelihood to Recommend: 10.0/10 Not
Likely
Extremely
Likely

Pros: Ease of use & ability to train others. I own an ice cream shop & most of my employees have no experience. The ability to show them an interface & have them competent within minutes is a huge time saver.

The cost of this compared to some of the other legacy systems I've used (aloha, squirrel) can't be beat either.

Easy to use & inexpensive is a great combo.

Cons: There are still a few software issues that come up. I'm assuming because it's still somewhat new. However, the tech support is first rate & the few issues that have come up were fixed immediately.

Vendor Response

by Guest Innovations on May 16, 2017

Jess, It's truly a pleasure to work with you. You have been instrumental in our success. Your feedback has been priceless. We want our product to be the best on the market and we can't do it without partners like you. All the advice you have given us has been immensely valuable. We will continue to strive to improve our product and provide first rate service. Cheers! The Rezku Team

Best POS at any price... But it's cheap

Jan 01, 2017
5/5
Overall
5 / 5
Ease of Use
4 / 5
Features & Functionality
5 / 5
Customer Support
5 / 5
Value for Money
Likelihood to Recommend: 10.0/10 Not
Likely
Extremely
Likely

Pros: Rezku POS is so simple to use. I looked at reveal and touch bistro, Rezku was the winner.
They lowered our credit card processing rates.

Cons: New company. Not every feature yet but it seems like they are adding more stuff all the time.

Overall: The point of sale done right. Very easy to use. Great people to work with. Tech support answers on the first ring.

Recommendations to other buyers: Take a look at it. They made it so intuitive to use.

Vendor Response

by Guest Innovations on May 15, 2017

Thank you for your very kind words. We are in the business of helping restaurants. We see our job is to serve you by providing great service and a great product. Please continue to give us feedback. We want to exceed your expectations with price, functionality and service. We have added about two dozen new features in the last release. Please tell us if you need something specific. Cheers! The Rezku Team