Tailor Brands

Tailor Brands


4.5 / 5
17 reviews

Who Uses This Software?

Small business owners who want to create a logo for their business. in addition to other designed elements such as business cards, websites. Create Your Logo in 5 Minutes!


Average Ratings

17 Reviews

  • 4.5 / 5
    Overall

  • 4.5 / 5
    Ease of Use

  • 5 / 5
    Customer Service

Product Details

  • Starting Price
    $3.99/month
  • Pricing Details
    Basic-$3.99 Standard-$9.99 Premium-$15.99 per month billed annually.
  • Deployment
    Cloud, SaaS, Web
  • Training
    Documentation
  • Support
    Online
    Business Hours

Vendor Details

  • Tailor Brands
  • www.tailorbrands.com/
  • Founded 2014
  • United States

About Tailor Brands

What if you could design anything you need in less than 30 seconds? With Tailor Brands' online platform, you can! From logo design to presentations, and even entire brands, we've got you covered! You can design a logo on the spot. Our logo creator has no hidden tricks and no pre-made logos.


Tailor Brands Features

  • Collaboration
  • Data Visualization
  • Filtering
  • Image Database
  • Image Editor
  • Templates

Tailor Brands Reviews Recently Reviewed!


The perfect tool for to begin and grow your business

Jul 10, 2019
5/5
Overall

5 / 5
Ease of Use

5 / 5
Features & Functionality

5 / 5
Customer Support

5 / 5
Value for Money
Likelihood to Recommend: 10.0/10 Not
Likely
Extremely
Likely

Pros: I came to Tailor Brands to create a logo, and stayed because of the great features that help me manage and grow my business. I used Tailor Brands to create offline materials as well as manage and create posts for my Social Media channels. It's super easy to use and is totally worth the pay. The support team are very helpful and feels like I have a full team to support me on my business journey.

Cons: The layout has changed few times and it took me a while to manage myself again.

Overall: It's really the all in one that makes it great to use - logo, website, social, print.

I hate having to use multiple sites, Tailor Brands solves that.

Vendor Response

by Tailor Brands on August 07, 2019

Hi Sharon!
Thank you for leaving this review!
Having a great product that helps our users create and expand their brand is one of our top priorities here at Tailor, and we are glad to hear you've managed to do great things with the tools provided in your plan :)
Feel free to contact us at any time, should you find yourself struggling with new releases or if you have any questions!
Kind Regards,
The Tailor Team

First Impressions Review

Jul 17, 2019
4/5
Overall

4 / 5
Ease of Use

4 / 5
Features & Functionality

5 / 5
Customer Support

5 / 5
Value for Money
Likelihood to Recommend: 8.0/10 Not
Likely
Extremely
Likely

Pros: Pretty easy to use, has nice customization features for the logo and social media posts.

Cons: Seems like if I use the mobile version of the site it gives you more options for logo design, I could not find some of them on the regular web page.

Overall: Overall, so far so good, this is my first week, still a lot to learn on how to use their tools. The only thing is that by accident I chose a wrong domain name for my brand ( Tailor Brands gives you 1 year free domain after you make your premium purchase), I think the interface of that part is a bit confusing. I did not confirm it in the follow-up email, and when I asked if I could change my domain since I did not confirm it, customer support said that I have to purchase a different one. I think there should be an option provided to cancel within 24-48 hours ( I sent an email right away once I've noticed it). Other than that, only good impressions so far.

Vendor Response

by Tailor Brands on August 07, 2019

Hi Nikita!
We are happy to hear you found our services easy to use and that you managed to make use of the great features we offer :).
Unfortunately, domain names, once registered cannot be changed. We will make sure to pass this on you concerns over to the relevant department.
If you have any additional feedback or need any assistance, do not hesitate to reach out to us!
Kind Regards,
The Tailor Team

Capterra loader

Customer Service Nailed It

Jul 24, 2019
5/5
Overall

4 / 5
Ease of Use

5 / 5
Features & Functionality

5 / 5
Customer Support

4 / 5
Value for Money
Likelihood to Recommend: 10.0/10 Not
Likely
Extremely
Likely

Pros: Tailor Brands is very user friendly. I'm just working on starting my own company and I read about them online. Everything is extremely straightforward. Another great thing is that you can more then likely find a coupon online to help cut some of the cost for your initial purchase.

Cons: I don't like the fat that you can not speak to someone over the phone. It lacks that interpersonal communication which is kind of a bummer.

Overall: I ran into an issue with my 1st brand purchase. I think I was moving too quickly but I didn't realize that once I purchased I couldn't make changes. I reached out to Customer Service via email and got a response within a couple of hours. I told Customer Service representative that I was willing to bit the bullet and pay for another logo and she was so kind, she help me correct my issue literally in less than 24 hours.

Vendor Response

by Tailor Brands on August 07, 2019

Hi Beatrice!
We are glad to hear you had an awesome experience with our customer support team and that we've managed to address all of your concerns :)
We'd like to point out that we are working hard on providing better communication channels at the moment, so we can enhance the communication with our users.
If you have any additional suggestions/feedback, or just need assistance with the use of your account, please feel free to reach out to us at any time!
Kind Regards,
The Tailor Team

DO NOT USE TAILOR BRANDS

Aug 07, 2019
1/5
Overall

1 / 5
Ease of Use

1 / 5
Features & Functionality

1 / 5
Customer Support

1 / 5
Value for Money

Pros: Pros: You get a cheap logo quick. That is the only pro I can think of.

Cons: Cons: No customer service

They will upsell you to the premium package if you want a complete logo package.

And they will auto bill you without any advance notice.

Then they will not refund you even if you never use it. So you are paying for a full year, even though I notified them one day after they took my money.

They have no method of contacting them other than email.

Totally impersonal. All canned responses.

They could care less about you. Just want your money.

Overall: I regret ever doing business with them.

Vendor Response

by Tailor Brands on August 12, 2019

Hi Mary,
Thank you for taking the time to leave us your review.
First, we'd like to apologize for any frustration caused. Note that our subscription services will renew if they are not cancelled beforehand, to make sure our users enjoy an uninterrupted use of our services (something common amongst subscription services online). I can see one of our support representatives reached out to you with a great solution to your issue but we have not heard back from you yet.
If you can, please reach out to us again at contact@tailorbrands.com or provide us with another email address we can reach out back to you. We want to get this issue solved for you asap :)
Kind Regards,
The Tailor Team

Everything You Need For Your Brand

Jul 26, 2019
5/5
Overall

5 / 5
Ease of Use

5 / 5
Features & Functionality
Likelihood to Recommend: 10.0/10 Not
Likely
Extremely
Likely

Pros: We are in the process of rebranding and wanted something cost efficient but versatile. Tailor Brands is beyond easy to use. It took just a few minutes to create a few potential new logos for our business. Super easy to use, customizable, and cheap!

Cons: Nothing at all, Tailor Brands is amazing for small business.

Vendor Response

by Tailor Brands on August 08, 2019

Hi Heather!
We are happy to see you have found our services up to your expectations and that you managed create your brand successfully :)
We are always around the corner at contact@tailorbrands.com in case you need any assistance with regards to your plan's features
Kind Regards,
The Tailor Team

Capterra loader

Excellent Support!

Jun 28, 2019
5/5
Overall

5 / 5
Ease of Use

5 / 5
Features & Functionality

5 / 5
Customer Support

5 / 5
Value for Money
Likelihood to Recommend: 10.0/10 Not
Likely
Extremely
Likely

Pros: One stop solution for branding needs. Easy to use.

Cons: I am not very tech savy and sometimes need to reach out for tech support.

Overall: My experience has been awesome! From the quick turn around of a great looking logo , to fast assistance when I need help. It has been an awesome branding tool. My executive is great!

Vendor Response

by Tailor Brands on August 07, 2019

Hi Christopher!
We are glad to hear that our support team assisted you effectively with the help you requested. Our team works hard to make sure all of our users' questions and issues are addresses and solved :)
Feel free to reach out to us at any time, should you have any questions or need any additional assistance!
Kind Regards,
The Tailor Team

Very easy

Aug 01, 2019
5/5
Overall

5 / 5
Ease of Use

5 / 5
Features & Functionality

5 / 5
Customer Support

5 / 5
Value for Money
Likelihood to Recommend: 10.0/10 Not
Likely
Extremely
Likely

Pros: So simple to find what I'm looking for and make changes

Cons: There can sometimes be irrelevant suggestions but other than that, nothing! I love it!

Overall: An awesome idea and a great implementation! Keep up the good work!

Vendor Response

by Tailor Brands on August 12, 2019

Hi Lior!
We are very happy to hear you found what you were looking for. Here at Tailor, our Product Team works very hard to make sure we are providing our users with a varied amount of options, so they can get the logo they want!
Do not hesitate in reaching out to us if you have any questions or need any assistance with the features included in your package :)
Kind Regards,
The Tailor Team

One time USer

Jul 09, 2019
4/5
Overall

4 / 5
Ease of Use

4 / 5
Features & Functionality

5 / 5
Customer Support

5 / 5
Value for Money
Likelihood to Recommend: 8.0/10 Not
Likely
Extremely
Likely

Pros: Relatively Easy to use. Quick design process which you are walked through.

Cons: Maybe a little bit limited but depends on your requirement

Overall: Very good. Pound for Pound it was brilliant

Vendor Response

by Tailor Brands on August 07, 2019

Hi Steven!
Thank you for taking the time to leave us your review.
We are happy to hear you found out services up to your expectations. We are always looking for ways to improve our automated logo design process so we can better address our users' needs!
If you need any help or have any feedback, we would love for you to reach out to us at contact@tailorbrands.com!
Kind Regards,
The Tailor Team

Great, Easy to use Branding!

Jun 20, 2019
5/5
Overall

4 / 5
Ease of Use

4 / 5
Features & Functionality

5 / 5
Customer Support

4 / 5
Value for Money
Likelihood to Recommend: 8.0/10 Not
Likely
Extremely
Likely

Pros: How easy it was to create a Logo for my business.

Cons: Just a few hiccups with navigating the site once logo was purchased. However, customer service excellent and prompt!

Vendor Response

by Tailor Brands on August 07, 2019

Hi Stephanie!
Thank you for taking the time to leave your review.
We are glad to hear you had a great experience while making your logo and that our support team was prompt and thorough in addressing your concerns :)
Feel free to reach out to us at any point if you need any additional assistance or have any questions!
Kind regards,
The Tailor Team

Complete satisfaction

Jul 29, 2019
5/5
Overall

5 / 5
Ease of Use

5 / 5
Features & Functionality

5 / 5
Customer Support

5 / 5
Value for Money
Likelihood to Recommend: 10.0/10 Not
Likely
Extremely
Likely

Pros: I was able to make a logo that fits my business perfectly. I am more than satisfied with the quality and choices available.

Cons: I was unable to easily find the logo I originally designed, however with the stellar help from customer service I was able to retrieve it!

Vendor Response

by Tailor Brands on August 12, 2019

Hi Sophia!
Thank you very much for leaving that review!
We are glad to hear that you managed to get a logo you found fit your business needs :)
This is one of our main objectives as a branding agency and we are happy to see you have achieved it!
Should you need anything else, or require any assistance, feel free to reach out to us again at any time!
Kind Regards,
The Tailor Team

Great Ease of Use

Jul 25, 2019
5/5
Overall

5 / 5
Ease of Use

5 / 5
Features & Functionality

5 / 5
Customer Support

5 / 5
Value for Money
Likelihood to Recommend: 10.0/10 Not
Likely
Extremely
Likely

Pros: Usability is perfect and customer service is excellent.

Cons: I do not have anything I don't like about Tailor Brands.

Vendor Response

by Tailor Brands on August 08, 2019

Hi Heather!
Thank you for taking the time to leave us your review!
We are glad to her that you found the platform easy to use. Our Product and Support Team work very hard to provide a seamless experience across all channels :)
If you have any additional questions or require any help, do not hesitate to contact us!
Kind Regards,
The Tailor Team

Commendation on UI, Customer Experience, and Customer Relations

Jun 21, 2019
5/5
Overall

5 / 5
Ease of Use

5 / 5
Features & Functionality

5 / 5
Customer Support

5 / 5
Value for Money
Likelihood to Recommend: 10.0/10 Not
Likely
Extremely
Likely

Pros: ease and variety of use and design for the clients

Cons: none so far. the subscription and plans are understandable for the business and its sustanability

Overall: best thing about logo design and human interaction online so far

Vendor Response

by Tailor Brands on August 07, 2019

Hi cara,
We are very happy to hear that you found our product and pricing up to your expectations. Here at Tailor we work hard to make sure we are providing value to our users as well as a seamless experience with our platform :)
Do not hesitate to reach out to us at contact@tailorbrands.com, should you require any assistance or have any questions!
Kind Regards,
The Tailor Team

An easy way to create a fun logo

Aug 15, 2019
5/5
Overall

5 / 5
Ease of Use

5 / 5
Features & Functionality

5 / 5
Customer Support

4 / 5
Value for Money
Likelihood to Recommend: 8.0/10 Not
Likely
Extremely
Likely

Pros: It's easy to use even without a design background.

Cons: It is expensive for monthly packages because they are trying to upsell you to a year-long package (which has a large discount).

Overall: I've only used it for the logo design thus far but would use it again.

Vendor Response

by Tailor Brands on August 22, 2019

Hi Kaitlyn!
Thank you for leaving us that review!
It is very rewarding to hear that you would use our services again. We are always looking for ways to provide value in more areas of creating a brand and a business, and would love to see you again :)
If you need assistance with anything, you can contact us at contact@tailorbrands.com!
Kind Regards,
The Tailor Team

Great quality and service

Aug 01, 2019
5/5
Overall

5 / 5
Ease of Use

5 / 5
Features & Functionality

5 / 5
Customer Support

5 / 5
Value for Money
Likelihood to Recommend: 10.0/10 Not
Likely
Extremely
Likely

Pros: It works very well, is fast, instantaneous and awesome, a big amount of designs to choose

Cons: Umm everything is ok, I want to say congratulations!!

Overall: I have solved the logo issue, which should not be a problem, but sometimes because of lack of time is a problem, in just some steps and less than 10 minutes I got the logo.

Vendor Response

by Tailor Brands on August 22, 2019

Hi Sergio!
We are glad to hear you found our quality up to your standards... Our Product Team works very hard to ensure all the services we provide are top-notch :)
If you need assistance with anything else, feel free to contact us!
Kind Regards,
The Tailor Team

Rep did a great job

Aug 08, 2019
5/5
Overall

3 / 5
Ease of Use

3 / 5
Features & Functionality

5 / 5
Customer Support

3 / 5
Value for Money
Likelihood to Recommend: 6.0/10 Not
Likely
Extremely
Likely

Pros: I liked rep customer support and wanted to leave a review :)

Cons: Social Marketing Platform, Website Creation

Vendor Response

by Tailor Brands on August 12, 2019

Hi Augustinas!
Thank you for leaving us a review!
Our support team works very hard to make sure we help our users in the best way possible, and we are happy to see you had a great experience with them as well :)
Do not hesitate to contact us at any time, should you need anything else or require any assistance!
Kind Regards,
The Tailor Team

Very swift customer service

Jun 20, 2019
5/5
Overall

5 / 5
Ease of Use

5 / 5
Features & Functionality

5 / 5
Customer Support

5 / 5
Value for Money
Likelihood to Recommend: 10.0/10 Not
Likely
Extremely
Likely

Pros: It has great features, with a variety of options to choose from!

Cons: Nothing, I liked everything and nothing negative comes to mind!

Vendor Response

by Tailor Brands on August 07, 2019

Hi Alikingasi!
Thank you for your review!
We are happy to hear you have liked our services and that you found them useful to you. Here at Tailor we work very hard in ensuring we provide our users with great services and top-notch support :)
Should you need anything else, do not hesitate in reaching out to us!
Kind regards,
The Tailor Team

Great Service

Aug 20, 2019
5/5
Overall

5 / 5
Ease of Use

5 / 5
Features & Functionality

5 / 5
Customer Support

5 / 5
Value for Money
Likelihood to Recommend: 10.0/10 Not
Likely
Extremely
Likely

Pros: I was able to create a beautiful logo for my company that I love.

Cons: I didn't need anything other than the logo

Overall: I got a great logo and wonderful customer service

Vendor Response

by Tailor Brands on August 22, 2019

Hi Melanie!
Thank you very much for leaving us a review!
We are happy to hear that you received what you were looking for. Providing our users with nothing but the best when it comes to branding is one of our top priorities.
Feel free to contact us at any time, should you require additional assistance :)
Kind Regards,
The Tailor Team