---
title: "HouseJet Reviews 2026. Verified Reviews, Pros & Cons | Capterra"
description: "Is HouseJet the right Real Estate CRM solution for you? Explore 402 verified user reviews from people in industries like yours to make a confident choice."
source_url: "https://www.capterra.com/p/201552/Market-Maker/reviews/"
page_type: "reviews"
language: "en"
publication_date: "2026-10-19"
---

HouseJet

4.3 (402)

[View alternatives](https://www.capterra.com/p/201552/Market-Maker/alternatives/)

Provider data verified by our Software Research team, and reviews moderated by our Reviews Verification team. [Learn more](https://www.capterra.com/our-story/)

* * *

Last updated October 19th, 2026

# Reviews of HouseJet

Ease of use

4.4

Customer Service

4.3

## Pros and Cons in Reviews

EK

Elizabeth K

Business SupportInformation Services, Self-employedUsed the software for: I used a free trial.

“It has clear categories and reliable search function are complemented by a fully responsive mobile version, ensuring a seamless and enjoyable experience across all devices.“

November 21, 2025

EV

Emily V

AgentReal Estate, Self-employedUsed the software for: Less than 6 months.

“Acquiring buyers and sellers through various means of advertising, obtaining face to face opportuntites can be challenging, and referrals soon begin to dwindle.“

June 18, 2026

Ruth P

Automation WorkflowComputer Networking, 2 - 10 employeesUsed the software for: Less than 6 months.

“I like that each house has different pictures for clear view. While the site excels at core browsing functionality, adding features like saved searches and refining its mobile filter interface would further enhance its utility.“

January 12, 2026

ES

Eric S

RealtorReal Estate, 51 - 200 employeesUsed the software for: 6-12 months.

“They tell me I am doing everything correctly then when it's time to review my yearly contract they say no! 100 bogus leads with invalid phone numbers, people never signing up, people from outstate and even a realtor! And when I tell them I cannot call someone with an invalid number 8-12 times they had no answer.“

May 14, 2025

Bernadette G

PRINCIPAL BROKERReal Estate, 2 - 10 employeesUsed the software for: 1-2 years.

“The platform has helped streamline several parts of our real estate workflow, particularly with managing leads, automating follow-ups and keeping organization. “

March 6, 2026

LO

Lynette O

AssociateConsumer Goods, Self-employedUsed the software for: I used a free trial.

“Some areas of the site still feel like they could use more depth — for example, certain property listings lacked neighborhood information, pricing history, or additional photos.“

December 18, 2025

MS

Morgan S

RealtorReal Estate, Self-employedUsed the software for: Less than 6 months.

“I have started from ground zero as a new agent, lost at where to begin and have joined an awesome brokerage that walks alongside me, and have now found HouseJet that will help me grow my business and take it to the next level.“

May 19, 2026

EF

Erica F

RealtorReal Estate, Self-employedUsed the software for: 6-12 months.

“Some of the leads did not respond, but that's like any other lead gen that we use which requires a lot of time calling to reach potential clients.“

December 23, 2025

## Showing most helpful reviews

Showing 1-25 of 402 Reviews

Sort by:

Most Helpful

Rating

Company Size

Reviewer's Role

Length of Use

Frequency of Use

Alcira A.  
Salesperson  
Real Estate  
Used the software for: Less than 6 months

### "Information for success"

September 10, 2026

5.0

Excellent step-by-step instructions. I love this very self-explanatory on what need to be the next step. I do the task at that moment to make sure it's done correctly. Great information.

Pros

I enjoyed the Fast Start Videos; the information was very clear and precise. The videos are great, with clear instruction; I love that they kept me focused, knowing there would be questions during the videos that I needed to respond to. Love it

Cons

Just started so far, it's been great. The videos and the speaker spoke clearly and were understandable.

Review Source

Response from HouseJet

September 14, 2026

Thank you so much for sharing this. We love that the Fast Start Videos are clicking for you. Your energy is exactly what leads to wins on the platform, and we're excited to be part of your journey. Reach out anytime if you need anything.

VR

Verified Reviewer  
Realtor  
Real Estate  
Used the software for: Less than 6 months

### "Housejet Review"

December 30, 2025

5.0

I was initially skeptical when I signed up for HouseJet, but after completing the Fast Start training and seeing the systems and tools they have in place, I’m completely convinced. Everything is designed to support real success, and it shows.

Pros

I was initially skeptical when I signed up for HouseJet, but after completing the Fast Start training and seeing the systems and tools they have in place, I’m completely convinced. Everything is designed to support real success, and it shows.

Cons

The only downside is that there’s a lot to take in at first. The systems are powerful, so you do need to invest time in the training to fully understand everything—but that’s also what makes it effective.

Alternatives considered

[Zillow 3D Home](https://www.capterra.com/p/234067/Zillow-3D-Home/)

Reason for choosing HouseJet

The othere products tend to cater to the companies that pay large sums of money instead of the individual agent

Review Source

Response from HouseJet

February 4, 2026

Thank you for your feedback! We’re thrilled to hear that the Fast Start training and tools have helped you see the value of HouseJet. We’re excited to be part of your journey and look forward to supporting your growth and success in building your business!

CC

Christina C.  
NA  
Real Estate  
Used the software for: Less than 6 months

### "Agents BEWARE!!!! STAY AWAY"

January 30, 2026

1.0

BEWARE! They will STEAL your monet and hold ypou hostage. MISLEADING ADS!! I signed up with this lead gen company and a few days after I found out they don not "sell" one zip code per agent because they actually pull a radius which will of course overlap with the other zip codes they "sell" to other agents. This was a surprise to me because I specifically wanted leads in two main zip codes in which I work. This is VERY misleading. I did share during the sales call that I would not be happy with majority buyer leads and that sellers were 100% my focus. They said they understood and I was under the impression they would be able to make that a focus. Additionally, the sales agent manager said he would "give me" another zip code for "free" as if he didn't know there was a radius being pulled from the zip code I was already interested in. It is 100% misleading. After I went through marketing to set things up, I quickly realized this service does not align with my business. I asked if they can at the very least run ads at a 50/50 split between buyer seller ads and the response I recieved was "NO, WE CAN'T DO THAT". This was never conveyed during the sales call prior to signing up. I requested a refund because I had just barely signed up and I pointed out there was misleading information and clearly a misunderstanding of this actually being a service that would support my business. They have refused to provide me a refund depsite my many attempts to cancel the contract. Most companies would honor a recision if a client was not happy or felt mislead. I have expressed my concern with managment repeatedly and they still refuse and are trying to hold me hostage to a contract that I do not want to be in. I even told them I do not trust them after experiencing this and still they do not refund me and hold me hostage in a contract. Every Agent should BEWARE!!!! They are very misleading and cannot be trusted.

Pros

N/A. Very misleading organization. Agents save your money. This is not a company you should spend your time or energy on.

Cons

Everything is misleading. Agents save your money. This is not a company you should spend any time or energy on.

Review Source

Response from HouseJet

February 5, 2026

We’re sorry to hear you feel this way. We do want to clarify that during the sales call, you were informed that marketing would run within a 15-mile radius around your selected zip code, and that the campaigns would include a mix of both buyer and seller leads. Special adjustments were made to your marketing to align with your preferences, and you were made aware of these details before enrolling. We stand by the agreement you knowingly entered and are fully honoring the refund policy as outlined in your terms of service. Our goal is not to hold anyone “hostage” but to maintain a clear and organized policy while providing a service that supports our agents’ success. We remain committed to helping you make the most of the HouseJet platform and encourage you to reach out to our support team for any assistance or guidance to help you achieve your goals with the system.

Zachry F.  
Broker  
Real Estate  
Used the software for: Less than 6 months

### "Don't wait to start...even if your an old dog you can learn new tricks! "

July 30, 2026

5.0

Pros

As a Broker Owner that first started in this business in 1995 it is a refreshing reminder to always know that there is more to learn. The fast start and setup of the system is great and well prepared. Lots of great information for new and seasoned alike! super excited to see where this goes to grow and develop myself, my business and my brokerage!

Cons

I do not have any complaints at this time. Just getting started in the program and all is great. Look forward to a great partnership.

Alternatives considered

[CINC](https://www.capterra.com/p/143799/CINC-Systems/)[eAgent](https://www.capterra.com/p/146515/eAgent-Solutions/)

Reason for choosing HouseJet

After research and lots of conversations it was the best fit. there are many choices.

Review Source

Response from HouseJet

July 30, 2026

Thank you so much for sharing this, Zachry. We love that the fast start and system setup are clicking for you already. Your energy is exactly what leads to wins on the platform, and we're excited to be part of your journey. Reach out anytime if you need anything.

BC

Brittany C.  
Agent  
Real Estate  
Used the software for: Less than 6 months

### "I was so skeptical "

December 6, 2025

5.0

Pros

I was nervous to get started. I hoped on a call and they answered EVERYTHING! I had so may questions and objections. They covered it all. Getting set up was simple and straightforward. Love the trainings- Short, to the point and unmatched energy! So excited!

Cons

I wish I knew about this sooner! That is the only negative thing I have experienced this far. I’m very excited!

Switched from

[Zillow 3D Home](https://www.capterra.com/p/234067/Zillow-3D-Home/)

Leads were a guessing game and it’s very expensive.

Review Source

Response from HouseJet

December 19, 2025

Thank you for sharing this—and we’re glad you made the switch. We’re excited to not only provide you with leads that we actively nurture on our end, but also to equip you with additional tools and training to help you better work and convert leads you’ve already received from other sources. Our goal is to remove the guesswork, create consistency, and help you turn all of your leads into real opportunities and closings.

AR

Aaron R.  
Realtor  
Real Estate  
Used the software for: 1-2 years

### "I WOULDN'T TRUST HOUSEJET.COM IF I WERE YOU AND I'M A 10 YEAR SUCCESSFUL AGENT - NOT A ROOKIE"

September 9, 2025

1.0

SIMPLY, I WAS LIED TO AND TAKEN ADVANTAGE OF AND THEN SCREWED OVER WITH THEIR "WARRANTY" OR "GUARANTEE OF 1 SALE". THEY DID NOT GIVE ME MY MONEY BACK AND WERE UN CORDIAL WHEN COMMUNICATING THIS. THEY TOOK MY MONEY AND RAN WHICH IS THE WORST WAY TO DO BUSINESS

Cons

Nothing, they screwed me over - promised quality leads, charged me 3000 dollars for a year of leads, promised if I didn't close 1 deal I would get my 3000 dollars back. After 12 months of leads THAT WERENT GOOD AT ALL. I ONLY SPOKE WITH ONE PERSON OUT OF 8+LEADS/MO FOR A YEAR. NOT ONE OF WHICH WANTED HELP OR ALERTS. AND I'M A GOOD COMMUNICATER. AFTER THE 12 MONTHS THEY SCREWED ME OUT OF ANY REFUND WHICH THEY PROMISED UP FRONT. HORRIBLE COMPANY I FEEL AT THIS POINT. THEY SHOULD STAND UP WHEN THEY DON'T COME THROUGH. AND THEY DIDN'T. I WILL KEEP WRITING REVIEWS AND SPREADING THE WORD THROUGHTOUT THE INDUSTRY IN PARK CITY, UT AND ALL OF THE COUNTRY

Alternatives considered

[Avail](https://www.capterra.com/p/181119/Avail/)

Reason for choosing HouseJet

Becuase they promised 12 leads/mo and 1 closing a year SO I wanted to give a try. To NO AVAIL and horrible back office support meaning they did not improve the leads or refund my money after 12 months of wasting time calling extremely bad leads

Review Source

Response from HouseJet

September 12, 2025

We take feedback like this very seriously and want to provide clarity. HouseJet does not sell or deliver “fake” leads, every contact in our system comes from real consumers who have opted into our marketing campaigns. While not every prospect is ready to transact immediately, they are authentic individuals who have expressed interest. Regarding our conditional guarantee, it applies only when all program requirements are met, including consistent account activity and adherence to the follow-up process outlined during onboarding. In this case, account usage and engagement requirements were not consistently fulfilled. Additionally, there are still unworked leads available in the account today, and notes reflect that several conversations showed potential opportunities. We understand the frustration when results don’t align with expectations, but we remain committed to transparency and support for all of our partners. If you’d like, our team can review your account in detail.

JA

Jaime A.  
Realtor  
Real Estate  
Used the software for: 6-12 months

### "Broken Platform, Unqualified Leads, Refused Refund"

August 28, 2025

1.0

I enrolled in HouseJet’s Pay Per Closing program with the understanding that if I followed all the steps and didn’t close a deal in 12 months, I’d receive a full refund. Unfortunately, the platform never functioned correctly. I experienced constant technical problems—couldn’t log in consistently, leads were locked or frozen, call logging didn’t work, and even my uploaded contacts weren’t followed up on. I reached out multiple times through tech support and by phone and was repeatedly told they were working on it. When I asked if I needed to continue logging in while the system was broken, I was told I was “good to wait out the 12 months.” Leads I received were not remotely viable—most couldn’t qualify for a mortgage and had no real interest in buying. In my market, homes under $100K don’t exist, yet every lead I received was well below that price point. Despite completing the training and following their policies, I was denied the refund—and then locked out of my account. I filed a complaint with the BBB, the Missouri Attorney General, and my credit card company (AMEX). This company did not deliver what they promised and used fine print and system errors to avoid issuing the refund they advertise. Buyer beware.

Pros

Housejet seemed promising; the interface was good on the surface, and I liked the videos and training.

Cons

The Automations did not work. Their customer service, though friendly was not immediately available and was not able to ever fix the system so that it would function properly. They did not honor their contract to refund my money.

Alternatives considered

[Avail](https://www.capterra.com/p/181119/Avail/)

Reason for choosing HouseJet

Shiny marketing. Buyer Beware, what is too good to be true....

Review Source

Response from HouseJet

September 2, 2025

We take feedback like this very seriously, and we’re sorry to hear about your frustration. To provide context, our Pay Per Closing program includes a clearly outlined set of requirements and participation policies, which are reviewed in detail during onboarding. Refunds are issued only when those conditions are fully met, and while we understand there can be challenges along the way, we did not find that those criteria were satisfied in this case. We also want to clarify that Leads are generated from genuine consumer inquiries, though it’s important to note that not every lead will be immediately sales-ready. We understand how disappointing it can be when expectations and outcomes don’t align, and we always encourage account holders to reach out to us directly so we can walk through any concerns together in real time. If you’d like to discuss your account further, please contact our support team.

Francis M.  
Real Estate Agent  
Real Estate  
Used the software for: Less than 6 months

### "Building a road to success"

August 4, 2026

5.0

Pros

Very informative information that give me a great starting point to get going with the systems and processes of the platform and marketing. Of course some of the videos I will have to watch over again but that is the great thing about it. Thank you

Cons

nothing as yet, all the information that was given is great and design to help an agent succeed and if there is any problems you can always ask for help.

Review Source

Response from HouseJet

August 6, 2026

Thank you so much for sharing this, Francis. We love that the systems and processes are giving you a strong starting point. Your energy is exactly what leads to wins on the platform, and we're excited to be part of your journey. Reach out anytime if you need anything.

AW

Andre W.  
real estate salesperson  
Real Estate  
Used the software for: Less than 6 months

### "real estate sales person"

September 14, 2026

5.0

Just finished the onboarding, excited to get started. I'm keeping an open mind to their product and will follow their instructions.

Pros

The on boarding process is simple. Easy informative videos to get yourself started on the platform. Also theres an app to manage the platform.

Cons

The initial cost of the product. Also I know they are located in MO, I am in NYC, so there are some things not accounted for in my local market.

Review Source

Response from HouseJet

September 18, 2026

Thank you so much for sharing this. We love that the onboarding is clicking for you. Your energy is exactly what leads to wins on the platform, and we're excited to be part of your journey. Reach out anytime if you need anything.

lP

lori P.  
BROKER  
Real Estate  
Used the software for: Less than 6 months

### "Lead generating"

August 24, 2026

5.0

Pros

I was reluctant to pay for a lead generation system until I fond out about house jet. Training videos are good and system seems user friendly! I am excited to begin and receive leads.

Cons

nothing yet, i just started, how can i give con without going through the whole lead generating process.

Review Source

Response from HouseJet

August 24, 2026

Hi Iori, thank you for sharing this. We're glad the training videos and system have felt easy to use so far. Wishing you a strong start as you begin working your leads. Our support team is here if you ever have questions along the way.

VR

Verified Reviewer  
Reviewer  
Real Estate  
Used the software for: Less than 6 months

### "Clean Design with Helpful Search Features, Minor UX Improvements Needed"

December 20, 2025

5.0

Overall, my experience with HouseJet was positive. The platform is easy to navigate, visually appealing, and effective for searching real estate listings. While there are some usability and layout issues especially on mobile the core features work well and provide a good experience for users browsing homes. With a few UI and mobile improvements, the platform could feel even more polished and user-friendly.

Pros

HouseJet has a clean, modern, and professional user interface that makes browsing homes easy and enjoyable. The automated search and filtering features work smoothly and allow users to quickly find listings by city or ZIP code. I also liked the map-based view, which helps visualize properties by location. The platform feels accessible and provides good value since it is free to use for browsing listings, and I did not encounter any security issues while using the site.

Cons

On mobile devices, some user interface elements need improvement. The sidebar menu text appears slightly misaligned, and spacing could be more consistent. During account creation, error messages sometimes overlap with input fields, making the form feel crowded. On the Home Valuation page, the address field lacks a clear label, and the “Unit #” field appears by default, which may confuse users with single-family homes. Some layout alignment issues are also noticeable in the “Get Value” section.

Review Source

Response from HouseJet

February 4, 2026

Thank you for your feedback! We’re glad you find HouseJet easy to navigate, visually appealing, and effective for browsing listings. We appreciate your notes on mobile and layout improvements and will continue refining the platform to make the experience even smoother and more polished for all users.

jL

judith L.  
Administrative assistant  
Executive Office  
Used the software for: 1-2 years

### "“User-Friendly Platform for Home Buyers”"

January 26, 2026

4.0

HouseJet is a user-friendly home search platform that makes it easy to browse properties across the United States. The site is clean, simple to navigate, and suitable for first-time buyers. Adding more detailed property information and advanced filters would further improve the experience. Overall, it’s a useful tool for home shoppers.

Pros

Searching homes is simple and intuitive. You don’t get lost or confused. The site is visually clear and modern.

Cons

Some listings could use more photos, floor plans, or neighborhood info. Advanced search filters (price per sqft, school district, age of house, etc.) are missing or hard to find.

Review Source

Response from HouseJet

February 17, 2026

Thank you for sharing your thoughts! We’re glad HouseJet.com feels simple, intuitive, and user-friendly for browsing homes. We appreciate your suggestions on adding advanced search filters — those insights help us continue improving the platform. We’re happy it’s proving to be a useful tool for home shoppers.

Yunia N.  
Administrative Assistant  
Education Management  
Used the software for: Less than 6 months

### "Highly Recommend HouseJet"

January 12, 2026

5.0

My overall experience with HouseJet has been very positive. The platform is user-friendly, well-organized, and provides helpful tools that make property searches and lead management easy and efficient. The support team is responsive and professional, which adds to the smooth experience.

Pros

The platform is easy to navigate and well organized, making property searches and lead management straightforward.

Cons

Some aspects take a little time to get used to, but the platform is generally straightforward and effective.

Review Source

Response from HouseJet

February 4, 2026

Thank you for your feedback! We’re glad you find HouseJet easy to navigate, well-organized, and effective for property searches and lead management. We appreciate your comments and are happy to hear our support team added to a smooth and positive experience.

SK

Sandy K.  
Realtor  
Real Estate  
Used the software for: 1-2 years

### "They gave me a 2nd chance"

April 7, 2026

5.0

Overall, it was a good experience, none of the previous leads were ready to communicate. House jet will get me some fresh leads to try....

Pros

Even though I was unable to close any deals my first year, House jet gave me marketing credits, so i have a 2nd chance to try and get something closed for them.

Cons

I was supposed to log into their site daily, which i did not always do, i will be more diligent the 2nd time

Review Source

Response from HouseJet

April 15, 2026

Thank you for sharing your experience! We’re glad to hear you’re making the most of the marketing credits and giving things another go. It’s completely normal for the first year to feel like a learning curve, and we appreciate your honesty about staying more consistent with daily activity moving forward. Your willingness to re-engage and refine your approach is exactly what leads to stronger results over time—we’re excited to see what you’re able to accomplish next and are rooting for your success!

LO

Lynette O.  
Associate  
Consumer Goods  
Used the software for: I used a free trial

### "Easy Home Browsing Without the Hassle"

December 18, 2025

4.0

Overall, HouseJet was easy to use and gave me a smooth browsing experience. The interface feels modern, the navigation is simple, and I liked how quickly I could move between listings without lag. Even though there are a few areas that could expand in the future, it already feels like a convenient tool for researching homes and getting a first impression of the market. With a few more enhancements, I can see it becoming a go-to platform for buyers who want speed and simplicity.

Pros

HouseJet makes searching for homes extremely easy and fast. The layout feels clean and intuitive, and I liked how quickly I could filter listings by price, location, and property type. The platform loads fast and doesn’t feel cluttered, and I appreciated seeing all the basic listing details without having to click through multiple pages. It feels very user-friendly for someone who just wants to browse and compare homes quickly.

Cons

Some areas of the site still feel like they could use more depth — for example, certain property listings lacked neighborhood information, pricing history, or additional photos. I would also love to see more sorting and filtering refinements, especially when narrowing down by amenities or mortgage options. Nothing was unusable, but a bit more data per listing would make the experience even stronger.

Review Source

Response from HouseJet

February 4, 2026

Thank you for your feedback! We’re glad you find HouseJet fast, user-friendly, and easy to navigate, with clean layouts and helpful listing details. We appreciate your suggestions for more data and filtering options and will continue working to make the platform even more convenient for home buyers.

VR

Verified Reviewer  
Agent  
Real Estate  
Used the software for: Less than 6 months

### "Ready to Get Started"

January 23, 2026

5.0

It has been great so far. I am looking forward to this partnership and am expecting great things ahead.

Pros

I am excited to get started – Hopeful for great qualified leads. I have been slow to get started but am excited to get going

Cons

Need some extra follow up as I have been slow to get started.- Hopeful for great qualified leads. I have been slow to get started but am excited to get going

Review Source

Response from HouseJet

February 4, 2026

Thank you for your feedback! We’re excited to have you on board and look forward to supporting you as you get started. With consistent follow-up, we’re confident you’ll see great qualified leads and a strong return from your partnership with HouseJet.

Diane H.  
Associate Broker  
Real Estate  
Used the software for: Less than 6 months

### "getting started"

April 3, 2026

5.0

No complaints! Everyone and every step has been top notch! I can't wait to bond our relationship. An exciting experience

Pros

Videos are super helpful. I love the nudging that I got from team members to say I need to finish setting up my portal and that I need to finish the start-up short classes at the university to start running my ads. Thank you for the reminder!

Cons

It seems a little complicated to me because I am not tech-savvy. The videos are great, and I will watch them multiple times.

Review Source

Response from HouseJet

April 15, 2026

Thank you for sharing your experience! We’re glad the videos and team support have been helpful in keeping things moving forward. It’s completely normal for things to feel a bit complex at first, but you’re on the right track by diving into the training. Your positive attitude and excitement will go a long way—we’re looking forward to seeing your confidence grow right along with your business!

Victoria C.  
Head of operations  
Design  
Used the software for: Less than 6 months

### "Excellent customer service."

January 26, 2026

5.0

In just one week of signing up with HouseJet I’m already seeing results, 9 quality leads so far! Honestly I’m really impressed. what really stands out is their excellent customer service. if there was a rating higher than 5 star, I’d give it to them.

Pros

I love their attention to details in capturing high quality-leads that are genuinely interested for my product.

Cons

They need to provide more in-depth analytics on the lead, maybe some insights but overall they are super great.

Review Source

Response from HouseJet

February 17, 2026

Thank you for your kind words! We’re thrilled to hear you’re already seeing results and appreciate your feedback. We’re always working to gather and provide more insights about the leads as it becomes available. It’s great to hear our support team has been helpful, and we’re excited to continue supporting your success.

Chioma I.  
Administrative Assistant  
Real Estate  
Used the software for: 1-2 years

### "My HouseJet Experience"

January 25, 2026

5.0

Pros

•User-Friendly Search: The search functionality is straightforward, allowing users to find properties across the United States by price, location, and property type. •Listing Details: Property listings include photos, prices, and descriptions, which are useful once you start searching.

Cons

Home Page Experience: Currently, the homepage lacks immediate visuals of available properties. Displaying featured homes with prices and descriptions on the homepage would help users understand the platform at a glance.

Review Source

Response from HouseJet

February 4, 2026

Thank you for your feedback! We’re glad to hear you found the search functionality and listing details helpful for finding properties. We also appreciate your suggestion about enhancing the homepage with featured homes, prices, and descriptions — we’ll share this with our team as we continue improving the HouseJet experience.

BM

Bonnie M.  
Realtor  
Real Estate  
Used the software for: Less than 6 months

### "HouseJet tools are exactly what I have been needing as a Lead source"

November 6, 2025

5.0

I was a NYC broker for over 20 years and relocated to Baton Rouge to be close to my parents. As a new Louisiana realtor, I was initially hesitant to respond — I’ve had at least 20 companies call me this week offering referral or lead services. What stood out about HouseJet was their pay at closing option. I really appreciate that they don’t require a large upfront payment, and knowing the deposit is refundable if it doesn’t work out gave me confidence to move forward. I believe in my experience and my ability to convert, so I’m excited to see how well HouseJet and I can work together.

Pros

I LOVE the way HouseJet has a streamlined, professional and informative onboarding process. The website and App is user friendly (which definitely is NOT usually the case for many lead gen companies).

Cons

Of course I do not like to pay the up-front fee, especially as I recently relocated and was a strain on my pocketbook. I do understand why it is needed as many agents may not follow through with the work that needs to be done on nurturing the leads and getting to the closing table.

Review Source

Response from HouseJet

November 13, 2025

Thank you for sharing your experience! We’re thrilled to hear that you found the HouseJet onboarding process streamlined, professional, and informative, and that both the website and app are user-friendly. We appreciate your feedback on the upfront fee and understand how that can feel like a strain, especially during a relocation. It’s fantastic to hear that our pay-at-closing option and refundable deposit gave you confidence to move forward. We’re excited to support you as a new Louisiana realtor and look forward to helping you convert leads and grow your business!

VR

Verified Reviewer  
Accountant  
Financial Services  
Used the software for: I used a free trial

### "HouseJet Real Estate Website Review"

January 25, 2026

5.0

The website has a clean and modern layout with appealing visuals. The navigation is intuitive making it easy for we users to browse listings. The property descriptions are detailed and informative and they are also supported by high quality images. However, the page load speed could be improved especially on mobile devices and also the customer support can be improved.

Pros

The website. It has a clean and modern layout with appealing visuals. The navigation is intuitive making it easy for we users to browse listings.

Cons

The page load speed could be improved especially on mobile devices. Customer support can also be improved.

Review Source

Response from HouseJet

February 4, 2026

Thank you for your feedback! We’re glad you found the website clean, modern, and easy to navigate, with detailed property descriptions and high-quality images. We also appreciate your note on page load speed, and our team will continue working to optimize performance, especially on mobile devices.

VR

Verified Reviewer  
Sales Agent  
Real Estate  
Used the software for: I used a free trial

### "Housejet Real Estate Lead Service."

January 22, 2026

5.0

So far, it has been very favorable. I can see where this relationship should give more of my personal time back to me with this program putting a lot of my back office marketing and followups on autopilot.

Pros

Live person, Tyler, to speak to on their Support Line. Was very helpful with questions I had about getting started.

Cons

Takes more time than 30 minutes to complete all the tasks to get started. The Fast Start Videos take 30 minutes, but there are other lessons and tasks to complete that were not disclosed upfront.

Review Source

Response from HouseJet

February 4, 2026

Thank you for your feedback! We’re glad Tyler was able to help — we think he’s great too! We’re excited to see your success with HouseJet and appreciate your dedication to completing the setup tasks. We are excited to see your success on the platform!

Robert B.  
Broker  
Real Estate  
Used the software for: 6-12 months

### "House Jet Referral Market"

December 3, 2025

5.0

Very Good follow through was good. As a result, I really do not have any complaints to the system or the services provided.

Pros

I liked the support service by the team when I called. I liked that there were extra follow up calls by the HJ team.

Cons

No cons to this service. Needed more clarity on the pipeline stage when selecting the stage of the contact.

Review Source

Response from HouseJet

December 18, 2025

We really appreciate your feedback! Your diligence in actively working your leads over the past year is exactly how you’ve grown your business and will continue to do so. We’re excited to support you as you keep building success with HouseJet.

BE

Brian E.  
Affiliate Broker  
Real Estate  
Used the software for: Less than 6 months

### "HouseJet Resources Will Improve My Service!"

March 9, 2025

5.0

Pros

After reviewing numerous resources to support my growth in the real estate industry in 2025 and beyond, I was looking for a partner that could provide me with the tools and support necessary to elevate my service. I needed someone who could help me take my business to the next level. After careful consideration, I chose HouseJet, and I’m so glad I did. I’d like to extend a special thank you to \[sensitive content hidden\] who assisted me during my decision-making process. I had many questions, and \[sensitive content hidden\] professionalism and genuine desire to help stood out. He didn’t come across as a salesman, but rather as someone dedicated to serving my business, which I truly appreciated. Once I signed on, I began the Fast Start Training with HouseJet. The training videos provided an excellent overview of the behind-the-scenes work that goes into equipping me with the tools and resources I need to become a more effective and profitable agent. It’s already clear that I made the right choice, and I’m excited to see how I can leverage HouseJet’s resources to better serve my community. As I finish this review, I’m eagerly anticipating the additional training opportunities HouseJet offers, eager to soak up as much knowledge as I can. Thank you once again for making this experience a truly enjoyable and rewarding one.

Cons

I have no cons to speak of currently. Everything has went smooth so far.

Review Source

Response from HouseJet

July 7, 2025

Thank you so much for your thoughtful and detailed review. We’re truly honored you chose HouseJet as your partner in real estate growth. It’s incredibly rewarding to hear that our Fast Start Training and onboarding process have helped you feel supported and equipped right from the start. We’ll be sure to pass along your kind words to the team member who assisted you, they take great pride in delivering a consultative and caring experience. Your commitment to learning and serving your community aligns perfectly with our mission, and we’re excited to be part of your journey in 2025 and beyond. We’re here every step of the way as you continue to grow your business. Welcome to the HouseJet family!

AIE

Adaobi Imelda E.  
Freelancer  
Research  
Used the software for: Less than 6 months

### "Easy to Use and Helpful for Finding Homes."

January 24, 2026

4.0

HouseJet helped me look for homes in Springfield, Missouri. The search filters worked well and made finding houses easy. I liked how the property details were well explained. The website is simple to use and useful for anyone searching for a home.

Pros

What I like most about HouseJet is that the website is easy to use, the search works well and helps me find homes fast, the listings have good photos and clear details, and I can compare homes in different cities easily.

Cons

What I like least about HouseJet is that sometimes the map takes a little longer to load, some pages load a little bit slow, maybe my internet, maybe the site.

Review Source

Response from HouseJet

February 4, 2026

Thank you for your feedback! We’re glad you find HouseJet easy to use, with clear property details, helpful search filters, and effective tools for comparing homes. We appreciate your note on map and page load times and will continue working to ensure a fast and smooth experience for all users.

Similar Products

Featured

## Send me user reviews about this product

### Fill out the form and we'll send a list of the top-rated software based on real user reviews directly to your inbox.