# Heyflow Reviews 2026. Verified Reviews, Pros & Cons | Capterra

> Is Heyflow the right Survey solution for you? Explore 61 verified user reviews from people in industries like yours to make a confident choice.

Source: https://www.capterra.com/p/212782/heyflow/reviews

---

Heyflow

4.7 (61)

[View alternatives](https://www.capterra.com/p/212782/heyflow/alternatives/)

Provider data verified by our Software Research team, and reviews moderated by our Reviews Verification team. [Learn more](https://www.capterra.com/our-story/)

* * *

Last updated April 20th, 2026

# Reviews of Heyflow

Ease of use

4.5

Customer Service

4.7

## Pros and Cons in Reviews

Vincent E

OwnerMarketing and Advertising, 2 - 10 employeesUsed the software for: More than 2 years.

“It lets me build recruiting funnels that feel personal and targeted, which makes a real difference in conversion rates when running Meta Ads campaigns.“

April 16, 2026

SV

Simon V

Marketing ManagerCivic & Social Organization, 2 - 10 employeesUsed the software for: 6-12 months.

“Its rather expensive, especially if you EPL is low - and if you collect a lot of low quality leads that you alos have to pay for“

April 21, 2026

AE

Ahmed E

Head of ProductsMarketing and Advertising, 51 - 200 employeesUsed the software for: 1-2 years.

“They are true experts in the field who clearly appreciate their clients, and the platform has become an essential part of our lead generation strategy.“

January 9, 2026

AY

Alon Y

UA ManagerComputer Software, 501 - 1,000 employeesUsed the software for: 1-2 years.

“We are currently missing a built-in email validation feature.“

January 11, 2026

CR

Carlos R

Front Desk ManagerHospitality, 11 - 50 employeesUsed the software for: 1-2 years.

“It also helps our company by giving us statistics of how many people have viewed our site and the percentage of our average views during a certain time period.“

June 7, 2024

MW

Marin W

Performance Marketing Manager DACHFood & Beverages, 501 - 1,000 employeesUsed the software for: More than 2 years.

“Pricing and feature limitations can be a bit restrictive compared to some alternatives“

January 7, 2026

CR

Carlos R

Front Desk ManagerHospitality, 11 - 50 employeesUsed the software for: 1-2 years.

“The thing our company likes the most about HeyFlow is the fact that it helps to increase the number of customers that view our official hotel website.“

June 7, 2024

Nv

Niek v

CEOConsumer Goods, 11 - 50 employeesUsed the software for: 1-2 years.

“Design possibilities still not ideal.“

January 9, 2026

## Showing most helpful reviews

Showing 1-25 of 61 Reviews

Sort by:

Most Helpful

Rating

Company Size

Reviewer's Role

Length of Use

Frequency of Use

Vincent E.  
Owner  
Marketing and Advertising  
Used the software for: 2+ years

### "Social Recruiting Funnels That Actually Convert"

April 16, 2026

5.0

Heyflow has been a reliable part of my workflow for a while now. I use it across multiple client projects, mainly for recruiting funnels connected to Meta Ads campaigns, and it consistently delivers. The setup is intuitive, the logic features are powerful and the results speak for themselves.

Pros

The conditional logic. It lets me build recruiting funnels that feel personal and targeted, which makes a real difference in conversion rates when running Meta Ads campaigns. Combined with the A/B testing feature, I always know what's working and what to improve. It's the tool I reach for first whenever a client needs a funnel.

Cons

The dashboard could use a few more customization options, but it doesn't really affect the day-to-day work.

Review Source

Response from Heyflow

April 20, 2026

Thank you for your feedback, Vincent 😊

AY

Alon Y.  
UA Manager  
Computer Software  
Used the software for: 1-2 years

### "Great design flexibility with solid performance"

January 11, 2026

4.0

Overall, Heyflow has been a great tool for helping us reach new audiences and improve conversions. While the UI could be more intuitive, the strong design options and ready-made templates more than make up for it.

Pros

The design flexibility is what really sets Heyflow apart and ultimately influenced our decision to choose their tool. It allows us to create different funnels for different audiences while maintaining a fully on-brand experience for each one.

Cons

Setting up advanced logic and rules took longer than expected, although in the end we got it working well. We are currently missing a built-in email validation feature. In addition, the HubSpot integration is not optimal, but we were able to make it work for our needs.

Switched from

[Involve.me](https://www.capterra.com/p/241622/brandquiz/)

We felt limited by the visual results we could achieve with our previous solution and needed more design flexibility.

Review Source

Response from Heyflow

January 21, 2026

Thank you for the honest and thoughtful review! 🙌 We’re glad the design flexibility and templates made a real difference for your funnels and conversions. Thanks as well for calling out the areas to improve. Feedback like this helps us keep moving in the right direction!

AF

Adrien F.  
admin  
Marketing and Advertising  
Used the software for: 6-12 months

### "WORST SERVICE EVER"

August 30, 2024

1.0

Really expensive for the services... I would recommand Typeform instead

Pros

It looks good but doesn't work properly

Cons

Pricing are really high for the service

Review Source

Response from Heyflow

October 28, 2024

We're sorry to hear you were not happy with the service you received with Heyflow, Adrien. We understand you were missing some features and the offered discount was not satisfactory to you. We would love to discuss this further and understand how we can improve - you can reach us via support@heyflow.com.

AE

Ahmed E.  
Head of Products  
Marketing and Advertising  
Used the software for: 1-2 years

### "Powerful, User-Friendly Funnel Builder with Exceptional Support"

January 9, 2026

5.0

Our overall experience has been fantastic. Heyflow truly acts as a partner rather than just a software provider. We have had a dedicated account manager since the beginning who is extremely responsive and always there when we need assistance. They are true experts in the field who clearly appreciate their clients, and the platform has become an essential part of our lead generation strategy.

Pros

We have been using Heyflow for almost two years and have built hundreds of funnels during that time. The platform is incredibly intuitive, making it easy for non-technical team members to create complex, high-performing funnels without any coding knowledge. The integration with other applications is seamless and works perfectly every time. Additionally, their commitment to client success is outstanding; they host regular webinars to keep us updated on new features and best practices, ensuring we are always getting the most out of the tool.

Cons

While the reporting and dashboards are excellent for individual funnels, managing a large volume of active funnels can be challenging. Currently, we have to analyze reports on a per-funnel basis. It would be a significant improvement to have a centralized "Master Dashboard" where we could see aggregated data—such as total traffic, clicks, and conversions—across all active funnels in one place.

Switched from

[Perspective Funnels](https://www.capterra.com/p/191980/Perspective-Funnels/)

There were a lot of features missing that Heyflow already have.

Review Source

Response from Heyflow

January 13, 2026

Thank you so much for the great review, Ahmed! 🙌 We’re thrilled to hear how Heyflow empowers your team and has become a core part of your lead generation strategy. Thanks as well for the thoughtful feedback on reporting — centralized insights are definitely on our radar.

rS

riley S.  
Marketing Manager  
Marketing and Advertising  
Used the software for: 6-12 months

### "HeyFlow review"

November 19, 2024

5.0

They have really solid customer support. A dedicated slack channel

Pros

I like the native integrations and quiz building customizations

Cons

The slow saving and publishing. Also, when we went live we had a ton of bot submissions that couldn't be stopped.

Alternatives considered

[Involve.me](https://www.capterra.com/p/241622/brandquiz/)[Typeform](https://www.capterra.com/p/137289/Typeform/)[Outgrow](https://www.capterra.com/p/168229/Outgrow/)

Reason for choosing Heyflow

Onboarding flow and customer support. All of the other platforms were either really expensive or had really complicated dmeo booking flows.

Review Source

Response from Heyflow

December 6, 2024

Thanks for your review, Riley! Great to hear you're happy with Heyflow's functionality and our customer support. Thanks also for your feedback, we will continue to work on the speed of the system, to give you the best experience!

DT

Darren T.  
Owner  
Marketing and Advertising  
Used the software for: Less than 6 months

### "Flagged for Phishing, customer data risk"

April 5, 2024

1.0

Terrible experience as their customer service handled this issue very poorly. I was on a trial which then paid for 1 month. After alerting the company of the security issues they said I didnt meet the criteria for a refund. I was disappointed they wanted me to risk my clients data. Please be very careful when considering HeyFlow fr your company or client.

Pros

Unfortunately there were only cons while using this product

Cons

When I signed up for Heyflow services on their website, the site stated that the site featured “data security and privacy” which can be found at their site: https://heyflow.com/features/data-security/. However, after I signed up and created a portal and the software was not able to work because it was Blacklisted. I was not able to use the software since large security online sites like \[sensitive content hidden\] blacklisted their company portal. The company did not deliver on the security aspect that was stated when I signed up. The portal is still blacklisted and gives security warnings. I can't risk my clients customers being a risk for a phising attempt.

Alternatives considered

[Formstack Sign](https://www.capterra.com/p/206505/Formstack-Sign/)

Reason for choosing Heyflow

We ended up canceling their services for security risks

Review Source

Response from Heyflow

December 12, 2024

We're truly sorry about your experience, Darren, and we appreciate you taking the time to provide your feedback. Regretfully, our repeated support in addressing the issue you faced were unsatisfactory. Please rest assured, the security and privacy of our users' data is a top priority for us, and we take your concerns seriously. We processed your cancellation as requested, but were unable to grant a refund for the first month, since you had voluntarily moved to a paid plan.

MW

Marin W.  
Performance Marketing Manager DACH  
Food & Beverages  
Used the software for: 2+ years

### "Strong Tool for Conversions, Forms and Funnels"

January 7, 2026

5.0

Heyflow is a powerful and modern tool for building high converting forms and funnels without technical complexity. The combination of usability, AI support and outstanding customer support makes it an excellent choice for performance driven teams.

Pros

Very intuitive and easy to use. Creating interactive forms and funnels is fast, and the AI input helps generate better flows and ideas right away. The tool is perfect for conversion-focused lead generation. The support team is absolutely world-class, fast, helpful, and highly solution oriented.

Cons

There is no lifetime subscription. Pricing and feature limitations can be a bit restrictive compared to some alternatives

Review Source

Response from Heyflow

January 8, 2026

Thank you so much for the review, Marin! We’re happy to hear you enjoy the ease of use, AI features, and our fast, helpful Support team. We also appreciate you sharing your thoughts on pricing and subscriptions — feedback like this is invaluable to us.

Klaudia A.  
Head of Recruiting Solutions  
Media Production  
Used the software for: 2+ years

### "Smooth Funnel Creation Made Easy"

April 13, 2026

5.0

Pros

What I liked most about Heyflow is how easy it is to create interactive, high-converting funnels without needing any technical skills. The drag-and-drop builder is very intuitive, which makes it quick to go from an idea to a live flow. I also really appreciate how it enables fast testing and iteration, helping to continuously improve user journeys and lead quality.

Cons

What I liked least is that the customization can feel a bit limited when working on more complex or highly specific use cases. While it’s great for standard flows, building more advanced logic or fully custom designs can sometimes be restrictive.

Review Source

Response from Heyflow

April 15, 2026

Thank you for your feedback, Klaudia 🙏

NV

Niek V.  
CEO  
Consumer Goods  
Used the software for: 1-2 years

### "Very easy to use interface"

January 9, 2026

5.0

Very satisfied haha

Pros

Very easy to use, also easy to work around. easy to make A/B test. de bot it nice. the customer support is good.

Cons

Design possibilities still not ideal. also I would like to see more interactive pages. Where we can show their answers back at them at the end of the quiz

Review Source

Response from Heyflow

January 13, 2026

Thanks for the feedback, Niek! 😄 Glad to hear you find Heyflow easy to use and enjoy the A/B testing and support. We hear you on design options and interactive pages — definitely exciting areas we’re looking to expand!

SV

Simon V.  
Marketing Manager  
Civic & Social Organization  
Used the software for: 6-12 months

### "It works and is easy to use"

April 21, 2026

5.0

Pros

Heyflow is super easy to use, even if you arent an IT-Expert and you dont need a lot of time to understand it and work with the programm - the result always look great

Cons

Its rather expensive, especially if you EPL is low - and if you collect a lot of low quality leads that you alos have to pay for

Review Source

Response from Heyflow

April 22, 2026

Thank you for your feedback, Simon 😊

SW

Stefanie W.  
Geschäftsführende Gesellschafterin  
Marketing and Advertising  
Used the software for: 6-12 months

### "Heyflow war ein Game Changer"

April 20, 2023

4.0

Kreatives Tool, mit dem selbst Laien einen tollen Funnel bauen können. Die Anleitungs-Videos sind sehr gut. Und wenn die nicht weiterhelfen, dann sind \[sensibler Inhalt ausgeblendet\] die besten Ansprechpartner, die man sich wünschen kann. Wir waren vorher bei einem anderen Anbieter, und der Service war nicht so gut.

Pros

Die Integration von Bildern und Videos ist top.

Cons

Das Tracking funktioniert überhaupt nicht. Das ist aber wichtig für uns. Hier ist aus meiner Sicht dringender Bedarf!Die Software läuft nicht immer rund. Änderungen werden nicht gespeichert. Wenn sie gespeichert sind, werden sie in der Vorschau oder nach dem Publizieren nicht live angezeigt. - ein Problem, das wir seit ca. 3 Wochen haben.

Alternatives considered

[ClickFunnels](https://www.capterra.com/p/156583/ClickFunnels/)[WordPress](https://www.capterra.com/p/131687/WordPress/)

Reason for choosing Heyflow

bei Heyflow benötige ich kein Programmierwissen. Multi-Domain möglich!!!

Switched from

[Perspective Funnels](https://www.capterra.com/p/191980/Perspective-Funnels/)

Zu wenig Funktionen!

Review Source

PL

Pietro L.  
Leiter Online Marketing  
Marketing and Advertising  
Used the software for: 2+ years

### "Unsere GoTo Software für Lead Generierung"

April 20, 2023

5.0

Pros

Es besteht eine gute Gesamtlösung mit Analytics und Funnel Bearbeitung, die in die Tiefe geht.

Cons

Andere Agenturen, die mit unseren selben Kunden arbeiten haben Schwierigkeiten mit Cookie Banner oder Tracking von Taboola u. v. m.

Switched from

[Perspective Funnels](https://www.capterra.com/p/191980/Perspective-Funnels/)

Schlechter Support und Preiserhöhungen, Datenverluste…

Review Source

DK

David K.  
Social Media Manager  
Construction  
Used the software for: 1-2 years

### "Klasse um Fesselnde Kontaktformulare zu erstellen"

November 19, 2024

5.0

Wir nutzen Heyflow größtenteils um unsere Kontaktformulare für unsere Werbungsschaltung zu erstellen. Die Formulare von Meta sind hier relativ einfach gehalten. Mit Heyflow kann man das ganze viel schöner und Dynamischer aufbauen um das Vertrauen von dem möglichen Kunden oder Bewerber direkt zu erhalten.

Pros

Das man seine Flows so Individuell erstellen kann.

Cons

Hier gibt es eigentlich keine Punkte. Wir sind insgesamt mit dem Produkt zufriede.

Review Source

Response from Heyflow

December 6, 2024

Danke für deine positive Bewertung, David! Toll zu hören, dass Heyflow für eure Meta Ads Conversions so gut funktioniert!

DK

Dominick K.  
CEO  
Marketing and Advertising  
Used the software for: 1-2 years

### "Alternative zu anderen Lösungen"

April 20, 2023

5.0

Pros

Heyflow bringt im Vergleich zu anderen Software-Produkten sehr viele Optimierungs- und Designmöglichkeiten. Zudem ist es hervorragend für Desktop und Mobil optimiert. Der Support antwortet ASAP und mit individuellen Lösungen.

Cons

Manchmal hängt der Flow-Builder im Google Chrome. Aber nach einem Neustart oder Refresh funktioniert er wieder.

Alternatives considered

[WordPress](https://www.capterra.com/p/131687/WordPress/)[Perspective Funnels](https://www.capterra.com/p/191980/Perspective-Funnels/)

Review Source

LF

Louis F.  
Geschäftsführer  
Marketing and Advertising  
Used the software for: 2+ years

### "Top-Tool, das seiner Konkurrenz voraus ist"

April 21, 2023

5.0

Pros

Heyflow ist ein zuverlässiger Anbieter einer Landingpage Software, die für Agenturen wie gemacht ist.

Cons

Weitere Features können nicht selbst gebucht werden (wie das einige Konkurrenten anbieten), sondern es braucht den direkten Kontakt zu Sales.

Review Source

JI

Joaquin I.  
Projektmanager  
Marketing and Advertising  
Used the software for: 1-2 years

### "Einfach mega! "

April 20, 2023

5.0

Pros

Das Kundensupport ist wirklich super! Immer schnell und hilfbereit

Cons

Noch nichts gefunden, was mir nicht gefällt...

Switched from

[Perspective Funnels](https://www.capterra.com/p/191980/Perspective-Funnels/)

Weiß ich nicht mehr. Ich glaube der Preis

Review Source

Björn W.  
Produkt und Marketingleitung  
Wholesale  
Used the software for: Less than 6 months

### "Viel Umfang und sehr flexibel"

May 22, 2023

5.0

Modern flexibel unheimlich schnell mit einem tollen Team im Backoffice

Pros

Komplexe Kausalitätsketten lassen sich ohne Progammierungskenntnisse einfach umsetzen. Bilder und Gestaltungsmöglichkeiten sind vorbildlich

Cons

Tatsächlich gibt es hier nur die Einschränkung bei den Verknüpfungen zu externen Schnittstellen wie bei uns rapidmail.

Reason for choosing Heyflow

Weil es sehr intuitiv war

Review Source

CB

Claas B.  
Journalist  
Information Services  
Used the software for: 1-2 years

### "Gut anpassbar, ansprechbarer Support"

April 20, 2023

5.0

Ganz gut.

Pros

Ich konnte ohne großes Vorwissen mit heyflow unsere Kundenaufnahme-Prozesse automatisieren. Das Design lässt sich gut anpassen. Das Tracking erlaubt Erfolgskontrolle.

Cons

Das Entfernen von lange verwendeten Blöcken ohne Ankündigung (wahrscheinlich hab ich die übersehen).

Reason for choosing Heyflow

Weil ich mit heyflow die Hoheit behalten konnte, anstatt mit der Einwilligung in zB Mitgliederbereiche auch deren wenig attraktiven Zahlungsanbieter nutzen zu müssen.

Review Source

JK

Jan K.  
Managing Director  
Marketing and Advertising  
Used the software for: Less than 6 months

### "Ersteindruck"

October 11, 2023

5.0

Lead Gen, Bewerbungsflow

Pros

Einfachheit der Nutzung, unkomplizierte Prozesse, top Service

Cons

Zusätzliche Bestätigung, wenn ein Block gelöscht werden soll

Reason for choosing Heyflow

Guter Kontakt und Problemlöser

Review Source

TH

Tobias H.  
founder  
Marketing and Advertising  
Used the software for: 6-12 months

### "Sehr guter Kundenservice + Top Produkt"

November 26, 2020

5.0

Wir sind begeistert von dem Produkt. Als Personalmarketing-Agentur nutzen wir Niro, um Bewerberfunnels zu bauen und auf diese in den sozialen Medien zu schalten. Mit Niro können wir unseren Kunden auf ihre Bedürfnisse abgestimmte Funnels und Landingpages in Top-Qualität liefern.

Pros

Intuitive Software / sehr gute Templates u. Vorlagen / Zugriff auf mehrere Icon-Bibliotheken / kreative Elemente für die clickflows, die vergleichbare Produkte nicht haben

Cons

Ein Newsletter zu Feature-Updates wäre wünschenswert

Review Source

LS

Lukas S.  
Marketingmanager  
Wholesale  
Used the software for: Less than 6 months

### "Vor und Nachteile"

April 21, 2023

4.0

Pros

Eifnach zu bedienen, man kann schnelle Funnels erstellen, Telefonische Infos um Funnels zu verbessern, super!

Cons

Preislich doch recht hoch. Wir werden vermutlich nach unserer Aktion auf etwas anderes Umsteigen.

Review Source

KL

Kathrin L.  
CPO  
Real Estate  
Used the software for: Less than 6 months

### "starke Funnel, no code "

April 22, 2026

5.0

einfaches onboarding, toller Support, gute Lösungen, entwickelt sich immer weiter Natürlich gibt es immer kleinere Stellschrauben zur Optimierung, aber auf dem aktuellen Stand ist das definitiv eine sehr starke Leistung. Insgesamt eine klare 9 von 10 Punkten.

Pros

Der Heyflow für Vermieterwelt ist insgesamt wirklich überzeugend umgesetzt. Die Struktur ist klar, logisch aufgebaut und führt den Nutzer sehr intuitiv durch den gesamten Prozess. Besonders positiv fällt auf, dass man sich zu keinem Zeitpunkt verloren fühlt – jeder Schritt ergibt Sinn und baut sauber aufeinander auf. Genau das ist entscheidend, um Nutzer nicht zu verlieren und eine hohe Conversion zu erzielen.

Cons

Auch die Nutzerführung wirkt durchdacht: Der Flow ist einfach zu verstehen, reduziert Komplexität und spricht die Zielgruppe der Vermieter direkt und passend an. Man merkt, dass hier nicht nur an Design, sondern auch an Funktionalität und Zielerreichung gedacht wurde.

Review Source

Response from Heyflow

April 23, 2026

Thank your for your feedback, Kathrin 😊

MS

Michelle S.  
Immobilienkauffrau  
Real Estate  
Used the software for: Less than 6 months

### "Effizient und nutzerfreundlich – absolut empfehlenswert"

November 7, 2024

5.0

Ich habe mit Heyflow sehr gute Erfahrungen gemacht. Die Erstellung meines Flows war unkompliziert und ging genau so schnell, wie ich es mir gewünscht hatte. Bei Fragen stand mir das Team jederzeit zur Seite und konnte kompetent weiterhelfen. Ich kann Heyflow definitiv weiterempfehlen! Ich würde Heyflow weiterempfelhen

Pros

Ich finde den Aufbau sehr verständlich und selbsterklärend. Das Design ist auch sehr ansprechend.

Cons

Bis jetzt kann ich nichts negatives sagen.

Alternatives considered

[Typeform](https://www.capterra.com/p/137289/Typeform/)

Reason for choosing Heyflow

Benutzerfreundlichkeit und Aufbau der Flows

Review Source

Response from Heyflow

November 13, 2024

Vielen Dank für deine Bewertung Michelle. Wir freuen uns ungemein, dass dir Heyflow so gut gefällt. Weiterhin viel Erfolg damit!

CB

Cole B.  
CEO  
Utilities  
Used the software for: Less than 6 months

### "Fantastic System"

November 12, 2024

5.0

Good,t has increased our intake dramaticaly.

Pros

I love the ease to create a pro level intake

Cons

Lack of Coloboration features, it is not possible for two people to be in it at once

Review Source

Response from Heyflow

December 6, 2024

Thanks for your feedback, Cole, love to hear it!

AS

Adrian S.  
CEO  
Financial Services  
Used the software for: Less than 6 months

### "Sehr zufrieden"

November 19, 2024

5.0

Bisher durch das intensive Onboarding und die Begleitung super.

Pros

Der Service, die Benutzung und die Auswertung der KPIs.

Cons

Die Komplexität & dass es etwas dauert, bis man sich zurecht findet.

Alternatives considered

[Perspective Funnels](https://www.capterra.com/p/191980/Perspective-Funnels/)

Reason for choosing Heyflow

Preis-/Leistung und Onboarding plus Funktionsumfang

Review Source

Response from Heyflow

December 6, 2024

Toll, dass Heyflow euch so gut gefällt, Adrian. Vielen Dank für dein Feedback!

Similar Products

Featured

## Send me user reviews about this product

### Fill out the form and we'll send a list of the top-rated software based on real user reviews directly to your inbox.