---
title: "Cheddar Up Reviews 2026. Verified Reviews, Pros & Cons | Capterra"
description: "Is Cheddar Up the right Registration solution for you? Explore 84 verified user reviews from people in industries like yours to make a confident choice."
source_url: "https://www.capterra.com/p/276323/Cheddar-Up/reviews/"
page_type: "reviews"
language: "en"
---

Cheddar Up

4.9 (84)

[View alternatives](https://www.capterra.com/p/276323/Cheddar-Up/alternatives/)

Provider data verified by our Software Research team, and reviews moderated by our Reviews Verification team. [Learn more](https://www.capterra.com/our-story/)

* * *

Last updated September 29th, 2026

# Reviews of Cheddar Up

Ease of use

4.9

Customer Service

4.9

## Pros and Cons in Reviews

EK

Elizabeth K

TreasurerNon-Profit Organization Management, 2 - 10 employeesUsed the software for: More than 2 years.

“The platform allows our PTA to be more efficient with all sign ups and donations in one place instead of using another website for sign ups.“

September 16, 2025

MR

Meredith R

VolunteerHealth, Wellness and Fitness, Self-employedUsed the software for: Less than 6 months.

“It was a little challenging to find the correct links to share via text or on social media.“

April 6, 2026

EK

Elizabeth K

TreasurerNon-Profit Organization Management, 2 - 10 employeesUsed the software for: More than 2 years.

“The visual look of the page is beautiful and clean and I love how we can even have our own webpage with all our open collections in one place.“

September 16, 2025

CR

Cadijah R

Troop LeaderNon-Profit Organization Management, 2 - 10 employeesUsed the software for: 1-2 years.

“There isn’t anything that I don’t like about Cheddar Up services it’s more of you having to learn how to use it to the best of your ability and for what you’re looking for.“

March 27, 2026

JA

Jennifer A

Service Unit TreasurerNon-Profit Organization Management, 2 - 10 employeesUsed the software for: More than 2 years.

“I've never had a problem with them and anytime I've had questions I've been able to call customer service and they've been able to help and walk me through anything I have questions on.“

November 29, 2025

SA

Stephanie A

Pack TreasurerNon-Profit Organization Management, 2 - 10 employeesUsed the software for: Less than 6 months.

“Unable to see all collections on a single page without paying for the highest level.“

October 11, 2024

JT

Jason T

PresidentNon-Profit Organization Management, 2 - 10 employeesUsed the software for: More than 2 years.

“Cheddar Up has been a great way for our school, coaches, and booster club to quickly and easily collect team dues, player fees and sell event tickets. “

August 18, 2025

aw

alex w

directorSports, 11 - 50 employeesUsed the software for: Less than 6 months.

“we used a different option for ticket sales last year and it was a mess. “

November 5, 2024

## Showing most helpful reviews

Showing 1-25 of 84 Reviews

Sort by:

Most Helpful

Rating

Company Size

Reviewer's Role

Length of Use

Frequency of Use

Eva D.  
President  
Non-Profit Organization Management  
Used the software for: Less than 6 months

### "One Happy PTO Team "

August 6, 2025

5.0

I'm very happy so far and would recommend to other PTOs who are looking for a simple and effective tool.

Pros

Super easy to use for our PTO. User friendly and more affordable than the clunkier software we used last year. Very happy that our team can work together to build a site that works great for our school needs.

Cons

We are still waiting on a payment transfer but hopefully that will be smooth. I don't foresee any issues though.

Switched from

[Jotform](https://www.capterra.com/p/158456/JotForm-4-0/)

Costly and did not have the team option. The templates were hard to work with.

Review Source

Response from Cheddar Up

August 7, 2025

Hi Eva, Thank you for the great review! We’re so glad Cheddar Up has been a good fit for your PTO. That’s exactly what we hope to deliver. Appreciate you mentioning the pending transfer, too. We hope that wrapped up smoothly, but if you ever need help, our support team is always here for you. Thanks, Stephanie

EK

Elizabeth K.  
Treasurer  
Non-Profit Organization Management  
Used the software for: 2+ years

### "Beautiful and helpful site for PTAs"

September 16, 2025

5.0

Amazing customer service, very responsive and helpful. The platform allows our PTA to be more efficient with all sign ups and donations in one place instead of using another website for sign ups. The visual look of the page is beautiful and clean and I love how we can even have our own webpage with all our open collections in one place.

Pros

Clean appearance, easy to set up and easy for our families to use. The value for the cost of our membership is fantastic since it is bundled with our MoneyMinder subscription.

Cons

Sometimes it’s hard to have to click through so many pages. Example we have a sign up to donate money or items and the first page only shows the option to donate money and you don’t see the option to donate food items until you move on the next page.

Switched from

[SignUpGenius](https://www.capterra.com/p/135392/SignUpGenius/)

So many ads and pop ups on SignUp Genius. The user experience is much better on CheddarUp and it’s super easy to add the sign ups to your calendar. Also HUGE improvement to have a sign up and donation in one link.

Review Source

Response from Cheddar Up

September 22, 2025

Hi Elizabeth, Thank you so much for sharing this feedback! It's great to hear Cheddar Up has been working so well for your PTA. Our team would love to send you a thank you for your review, but are having trouble finding your account. Would you mind reaching out to us at friendlysupport@cheddarup.com when you have a chance? Thanks, Stephanie

PC

Priyanka C.  
MD  
Alternative Medicine  
Used the software for: Less than 6 months

### "Cancelling account without notice or call"

January 29, 2024

1.0

They suddenly stopped our service, we cannot see any of the monies in the account. Not sure if they robbed us, but on first glance it looks like they did.

Pros

organization of data, payment processing under category

Cons

stopped our account without notice, no communication on what happened

Review Source

Response from Cheddar Up

February 7, 2024

Hi Priyanka, Our software is built for group organizers to collect payments and information from their community. Unfortunately, we couldn’t process billing for your medical services as our product features do not support this. As soon as our team discovered that it wouldn’t work for your use case, we notified you and have been working with you to ensure you receive all of your funds prior to your account closure. If you still have questions or need further assistance, please contact our support team. Thank you, Stephanie

MR

Meredith R.  
Volunteer  
Health, Wellness and Fitness  
Used the software for: Less than 6 months

### "Successful Use of CheddarUp for a Ski Lap-A-Thon"

April 6, 2026

5.0

Extremely positive. I'd definitely use again and also recommend to friends who are interested in doing a peer-to-peer fundraiser.

Pros

The platform had a nice design and visual layout. With the first subscription level, things were quite automated. We ran a peer-to-peer ski "lap-a-thon" and I was the organizer, as well as my son participating. From both an organizational and a participant standpoint, it was quite easy after a little bit of a learning curve. Customer service was great. Organizing and transferring money was a breeze.

Cons

It was a little challenging to find the correct links to share via text or on social media. I would have liked to attended a demo session but there weren't many that worked for my time frame. Overall, minor issues.

Alternatives considered

[RallyUp](https://www.capterra.com/p/182398/RallyUp/)

Reason for choosing Cheddar Up

Couldn't use RallyUp for non-formal nonprofit fundraiser

Review Source

Response from Cheddar Up

April 13, 2026

Hi Meredith, Thank you for such a thoughtful review! It’s great to hear how well Cheddar Up worked for your ski lap-a-thon. We’re also so glad our support team was helpful and that organizing and transferring funds was a smooth process for you. We appreciate your feedback on sharing links and demo availability. That’s really helpful insight, and we’ll continue working to make those areas even more accessible. Thanks again, Stephanie

AL

Arthur L.  
Secretary  
Non-Profit Organization Management  
Used the software for: 2+ years

### "Our PTA LOVES Cheddar Up! Highly Recommend"

September 6, 2025

5.0

Our overall experience with cheddar up is extremely positive. We are going into our third year with the company and we use it all the time. It has increased our member engagement and fundraising efforts exponentially and we couldn't imagine how we would be able to do all the things we do without it.

Pros

It is so user-friendly and easy to accept credit cards for our PTA. We love that the fees are paid by the customer and they are cheaper than other credit card platforms. There are so many great templates and different things you can create with your fundraisers and donation drives. We also love the point-of-sale features and how easy it is too transfer the money to our bank account.

Cons

Some times the credit card reader and point of sale give us trouble in the moment of collecting money. This could be a wifi issue or software issue, but I don't think it is a platform issue. Everything else is great.

Alternatives considered

[Square Point of Sale](https://www.capterra.com/p/275802/Square-Point-of-Sale/)

Reason for choosing Cheddar Up

The price and features available for our PTA.

Review Source

Response from Cheddar Up

September 8, 2025

Hi Arthur, Thank you for this amazing review! We’re so glad Cheddar Up has become such an essential tool for your PTA. We appreciate you pointing out the occasional hiccups with the card reader. We’ll continue working to make those in-the-moment experiences as smooth as possible. Going into your third year with us means a lot. Thanks for being such a valued part of the Cheddar Up community! Thanks, Stephanie

JT

Jason T.  
President  
Non-Profit Organization Management  
Used the software for: 2+ years

### "One of the easiest collection and payment platforms available!"

August 18, 2025

5.0

Cheddar Up has been a great way for our school, coaches, and booster club to quickly and easily collect team dues, player fees and sell event tickets. It is super easy to setup a payment link and the questionnaire and forms features make collecting player, member and guest information incredibly easy.

Pros

Cheddar Up is incredibly easy to quickly setup payment links for team collections, events or other activities we need for our school booster club. Linking to our bank is easy and money transfers are generally 1-2 days. Having the option for donors and payers to cover fees makes sure we raise as much money has possible and is much more affordable than other credit card payment solutions.

Cons

I've had no bad experiences, but if I had to nitpick, sometimes updated URLs to payment links can be tricky if you're duplicating a collection for a new team or year.

Alternatives considered

[Cash App](https://www.capterra.com/p/246167/Cash-App/)[Stripe](https://www.capterra.com/p/123889/Stripe/)[Venmo](https://www.capterra.com/p/222572/Venmo-/)

Reason for choosing Cheddar Up

Cheddar Up offers really easy customization for multiple collections and events. The processing fees are less expensive than Stripe and CashApp and the organization, online payments and payment links are far easier than Venmo or manual collection.

Review Source

Response from Cheddar Up

August 19, 2025

Hi Jason, Thank you for such a detailed and thoughtful review! We love hearing how Cheddar Up has made it easier for your booster club to manage payments and event ticketing. We also appreciate your note about updating URLs when duplicating collections. That’s helpful feedback, and we’ll share it with our team as we continue to fine-tune the platform. Thanks again for choosing Cheddar Up. We’re thrilled to be part of your fundraising success! Thanks, Stephanie

KR

Kathy R.  
Founder  
Marketing and Advertising  
Used the software for: Less than 6 months

### "A Game-Changer for Team & Individual Fundraising "

July 3, 2025

5.0

My overall experience has been great. Cheddar Up is easy to use, and their customer service is incredibly responsive and helpful every time I’ve had a question.

Pros

Cheddar Up makes fundraising and organizing so much easier. I use it for team fundraisers and for my small business. It’s clean, secure, and easy for families to use. No more chasing checks or juggling spreadsheets!

Cons

I wish Cheddar Up had a built-in live auction feature. It would make it even more useful for fundraisers and events where bidding and real-time engagement are key.

Switched from

[Google Forms](https://www.capterra.com/p/176571/Google-Forms/)

I made the switch from Google Sheets because Cheddar Up offers a more streamlined, all-in-one process. It saves me time, looks more professional, and keeps everything organized in one place. AND I get payments faster!

Review Source

Response from Cheddar Up

July 7, 2025

Hi Kathy, Thank you for this fantastic review! We’re so glad Cheddar Up has made things easier for both your team fundraisers and your small business. Thanks also for the suggestion about a live auction feature—that’s a great idea, and we’ll definitely pass it along to our product team. We appreciate you making the switch and are so glad Cheddar Up is saving you time and helping everything run more smoothly! Thanks, Stephanie

CH

Carolyn H.  
Treasurer  
Civic & Social Organization  
Used the software for: 6-12 months

### "Excellent Resource for a Small Non-Profit"

February 26, 2025

5.0

Excellent. Our club members and donors have been very positive about the interface, and it integrates seamlessly with MoneyMinder.

Pros

It's integrations with Zapier and MoneyMinder are really helpful for a small club.

Cons

I wish we could create QR codes for Items in a collection rather than just the entire collection. That would make it easier to promote specific items without having to create a unique collection.

Alternatives considered

[QuickBooks Online](https://www.capterra.com/p/190778/QuickBooks-Online/)

Reason for choosing Cheddar Up

Ease of use for a non-accountant.. I'm an accountant who does ERP implementations. I can use anything. Our next treasuerer may not be.

Review Source

Response from Cheddar Up

February 27, 2025

Hi Carolyn, We’re so glad to hear that Cheddar Up has been an excellent resource for your club! It’s great to know that the integrations have been helpful in streamlining your processes. Your feedback on QR codes for individual items is much appreciated. That’s a great idea, and we’ll be sure to share it with our team as we continue improving the platform. Thank you again, Stephanie

LD

Leslie D.  
Epistoleus  
Fund-Raising  
Used the software for: 6-12 months

### "Great product for money collection"

May 9, 2025

5.0

This product has truly been a game-changer, making our sorority's fundraising events run smoothly and efficiently.

Pros

It’s easy to set up and eliminates the need for us to manually collect money for fundraisers or events.

Cons

I wish I could have at least 2 collections running at a time without having to buy a membership or having a non-profit account. It would also be nice to be able to have users different options to make payments without having to purchase a membership.

Alternatives considered

[Zeffy](https://www.capterra.com/p/220131/Zeffy/)

Reason for choosing Cheddar Up

We were going to be charged to use Zeffy since we hadn't yet established our official nonprofit foundation status.

Review Source

Response from Cheddar Up

May 14, 2025

Hi Leslie, Thanks so much for your thoughtful review. We’re thrilled to hear that Cheddar Up has been a game-changer for your sorority’s fundraising efforts. We also really appreciate your feedback on collection limits and payment flexibility—this kind of insight is incredibly helpful as we continue to evolve the platform. The ability to have multiple collections is currently on our basic plan, so we will reach out with details on how to set that up. Thanks again for choosing Cheddar Up. We’re glad we could offer a solution that fits your needs, and we’re here if you ever need support along the way! Thanks, Stephanie

hG

hope G.  
Me  
Non-Profit Organization Management  
Used the software for: Less than 6 months

### "Great expeirence"

March 23, 2025

5.0

Great tool. I have a lot going on, and I needed a way to post and allow purchases quickly without a whole store setup. The way it works makes showcasing my collections and collecting money for multiple streams so easy. I started getting sales within the hour I posted the link!

Pros

Easy instructions, excellent presentation, and easy to use. User friendly.

Cons

The cost of pre-transaction is too high.

Alternatives considered

[PayPal](https://www.capterra.com/p/207944/PayPal/)[Zeffy](https://www.capterra.com/p/220131/Zeffy/)

Reason for choosing Cheddar Up

Ease of use, look and feel of Chedderup.

Switched from

[GoDaddy Website Builder](https://www.capterra.com/p/182500/GoDaddy-Website-Builder/)

Ease and speed and ability to immediately use it.

Review Source

Response from Cheddar Up

March 24, 2025

Hi Hope, Thank you for the great review! We’re so happy Cheddar Up gave you a quick way to showcase your collections and start collecting payments. It’s awesome to hear that people started making purchases so soon after you shared your link. That kind of simplicity and speed is exactly what we aim to deliver. Thanks, Stephanie

JS

Jason S.  
Artistic Director  
Performing Arts  
Used the software for: Less than 6 months

### "A wonderful site! Highly recommended!"

September 22, 2024

5.0

Pros

The thoroughness of the set up of each collection and how user friendly the site is.

Cons

I haven't found anything I don't like! Everything is so easy to use!

Switched from

[PayPal](https://www.capterra.com/p/207944/PayPal/)

I was having constant issues with the PayPal website.

Review Source

Response from Cheddar Up

September 30, 2024

Hi Jason, We love hearing how easy Cheddar Up has been for your group- thank you for sharing this with us! We hope it continues to work for you and please let us know if there is anything we can assist with in the future! Thanks, Stephanie

BM

Brittany M.  
Service Unit Manager  
Non-Profit Organization Management  
Used the software for: Less than 6 months

### "Great for Non-Profits!"

January 19, 2024

5.0

It was easy to use and free for the non-profit. I would definitely use again!

Pros

Easy to use and change on the go. Very fast withdrawals and easy downloads. Free for quite of the functionality.

Cons

There doesn't seem to be an option for just adding waitlisting. Its too much to pay for just that one functionality. The free version is awesome though.

Alternatives considered

[Take Control](https://www.capterra.com/p/242258/Take-Control/)

Reason for choosing Cheddar Up

N/A it just made me choose one but we only tried Cheddar Up

Review Source

Response from Cheddar Up

January 22, 2024

Hi Brittany, Thank you so much for taking the time to share your review! We're so happy to hear that Cheddar Up is working so well for your Service Unit. We hope you continue to have a great experience and please let us know if there is anything we can do to make it even better. Thanks, Stephanie

KM

Kayla M.  
Member  
Leisure, Travel & Tourism  
Used the software for: Less than 6 months

### "30th Class Reunion"

April 29, 2025

5.0

This platform has made collecting funds for our 30th class reunion easy. People are very skeptical of providing their personal information to platforms, so cheddar made it easy.

Pros

The platform was easy to set up. The fees were transparent, and the data collection is simple.

Cons

Paying for templates. I originally set up a template and didn't realize I was in a paid template, so I lost all the information.

Review Source

Response from Cheddar Up

May 1, 2025

Hi Kayla, Thanks so much for sharing your experience! We’re thrilled that Cheddar Up helped make collecting funds for your 30th class reunion simple and stress-free. We appreciate your feedback on the template experience, too. This is something we’ll take back to the team as we look for ways to make the setup process even smoother. Thanks, Stephanie

CD

Cassaundra D.  
Owner  
Consumer Services  
Used the software for: Less than 6 months

### "Cheddar Up is a Gem of a find! "

January 13, 2025

5.0

Extremely satisfied! I will be recommending to everyone I know!

Pros

The efficiency and ability to create exactly what is needed for your specific event.

Cons

The wait for funds to clear is the only thing I guess I can say is a con. It would be nice to have instant access.

Review Source

Response from Cheddar Up

January 15, 2025

Hi Cassaundra, Thank you for sharing your experience. We're so happy to hear that Cheddar Up has been a "gem" for you and that you’ve been able to efficiently create exactly what you need for your events. Flexibility is one of our favorite things about the platform, so it’s great to hear it’s working well for you. We also appreciate your feedback about the timing of fund transfers—it’s helpful for us to know what would make your experience even better. While security is a top priority, we’re always exploring ways to improve this process for our users. Thank you again, Stephanie

RP

Rebecca P.  
Vice President  
Non-Profit Organization Management  
Used the software for: 1-2 years

### "11/10 Cheddar Up Group Page is the solution"

August 30, 2024

5.0

I inherited the basic plan from the previous board. It was easy for me to learn to basics but I was curious if the group page was worth the upgrade. It has been worth it for us because it gives up one stop for parents. I have uploaded links to our minutes and agendas. Parents are able to pre-view the collections that are coming up. I appreciate the option to have buyers/parents cover the fees or pay by check but still collect the information on CU. This year we will also try to attract volunteer sign ups on this site as an alternative to sending parents somewhere else. We can showcase our community sponsors and recognize our volunteers. There are links to our social media. It's all in one place...one click from the school webpage.

Pros

Customer service response times are fantastic. They have walked me through issues and answered any questions...and they seem super friendly as well. Of course I love the platform, as well, especially the new additions to the group page. We are making it our one an only web-stop for parents.

Cons

I wish parents could select items from multiple collections and have one check out. I have found some work arounds by offering PTO membership in the Spiritwear store, but I really need multiple collections because I like each fundraiser to manage their own project. I don't want to lose a donation or membership after the first check out. Come for a t-shirt, stay for membership dues.

Review Source

Response from Cheddar Up

September 5, 2024

Hi Rebecca, Thank you so much for sharing your PTO's experience with Cheddar Up. And we love to see that you're enjoying the latest group page features! I will also share your feedback about the single checkout process with our development team. Please let us know if there is anything we can assist with in the future! Thanks, Stephanie

BS

Barbara S.  
PTO VP  
Non-Profit Organization Management  
Used the software for: 2+ years

### "CHEDDARUP is the BEST!!!!!!!!!!!"

November 20, 2022

5.0

As we've come across things that we'd like to see done from within the software we submit our ideas to the company and they are very receptive to ideas and have seen our requests in future updates.

Pros

We can create numerous collections. We can also organize to be able to refer to from previous years as we have change in board members or committee members yearly. By having something to look back on helps the new people that come along, plus you can refer to what your sales looked like, what was charged, etc.

Cons

Can't think of anything at this time. We love the product!

Reason for choosing Cheddar Up

What we were overall trying to accomplish. Square and PayPal just weren't going to achieve what we wanted. There were two other products that we were looking at but they were more expensive and didn't seem as intuitive as CheddarUp.

Review Source

Response from Cheddar Up

November 22, 2022

Thank you very much for your positive feedback, Barbara! We're so happy to hear that Cheddar Up is working well for your PTO. And, keep sending us ideas for improvement! We truly want to build a product you love and the only way we can do that is through feedback from our customers. Thank you for using Cheddar Up!

MW

Mary W.  
Volunteer Chair of Event Planning Committee  
Religious Institutions  
Used the software for: 1-2 years

### "Church events "

August 18, 2023

5.0

I have had nothing but great service and the features are just we have needed. We are looking to expand and start using the POS feature.

Pros

Cheddar Up provided a great resource to collect money and data from our customers. We used the platform to sell “tickets” to an event. The reports provided were critical to our ability to keep track of who was on the guest list. The customer service has been excellent.

Cons

I made a suggestion to customer service to provide a “ticket number” in the customer confirmation email. This will give us a more convenient way to track our guests and their tickets rather than going by name. Many people bought tickets for other people and a ticket number would make the check in line go a little smoother.

Review Source

Response from Cheddar Up

August 18, 2023

Hi Mary, Thank you for sharing your experience with Cheddar Up! It's great to hear that it's been working so well and that you're planning on expanding how you use it. We also really appreciate the feedback on the tickets. This will be really helpful as we continue to build out our ticketing features. Please let us know if you have anything else you think might improve the experience! Thanks, Stephanie

LV

Leslee V.  
Communications Director  
Marketing and Advertising  
Used the software for: Less than 6 months

### "A smart & simple solution for fundraising that's so easy to use"

March 3, 2023

5.0

Cheddar Up made my life as the organizer so easy. I built the site, emailed our members, and watched the orders roll in. Perfection!

Pros

I was so impressed with how easy it was to create a great-looking fundraising page for our Plant Sale. Everyone commented on how great our site looked! I was able to easily build a collection, upload images, add descriptions and provide our buyers with a number of options. I liked the built-in email marketing function and tracking on opens and clicks. The payment processing is simple and secure, and I liked that people could buy with no fee by e-transfer or cheque.

Cons

While I was creating our fundraising page there were a few things I wasn't sure how to do but managed to figure them out.

Review Source

Response from Cheddar Up

March 8, 2023

Hi Leslee, Wow! It's so great to hear how Cheddar Up helped with your plant sale! Hopefully it will help with any other fundraisers you have in the future. We really appreciate you taking the time out of your day to share your experience with us and others. If there is anything else we can assist with in the future, please let us know. Thanks, Stephanie

AM

Amy M.  
teacher  
Education Management  
Used the software for: 1-2 years

### "Easy to use program even with a free membership"

March 7, 2023

5.0

Pros

I liked being able to use this program without having to pay for a membership because it was being used to support a fundraiser. It was simple to keep track of fundraising online and very convenient to use the printable invoices/packing slips.

Cons

The only issue I had was when I was creating questions in the online form. If I wanted to edit a question, it would not let me simply edit an existing question, I had to start over and create a new question.

Review Source

Response from Cheddar Up

March 14, 2023

Hi Amy, Thank you for this feedback! It's great to hear that the packing slips were so helpful in supporting your fundraiser. Sometimes it's the smaller features that make all of the difference! And thank you for your feedback about editing your questions. We also noticed this issue recently and released an update a few weeks ago. We hope you will see this improvement when you set up your next collection. It's feedback from our users that help us to make these improvements! Thanks, Stephanie

MS

Mary S.  
President  
Education Management  
Used the software for: Less than 6 months

### "Ease of use for Organizations"

September 1, 2023

5.0

Overall this has been a positive experience and easy for our members and staff to navigate.

Pros

The ability to set up different categories, different items within those categories, as well as collect data and information from users.

Cons

It is advertised as free but there is a "pro" version to unlock more features.

Switched from

[Square Payments](https://www.capterra.com/p/170278/Square-Payments-Processing/)

Fees and not user friendly

Review Source

Response from Cheddar Up

September 5, 2023

Hi Mary, We greatly appreciate your feedback and that you took the time to share it with us. It's great to hear that Cheddar Up has been more user friendly for your members and staff. Please let us know if there is anything else we can assist with! Thanks, Stephanie

CP

Cheri P.  
Community Engagement  
Education Management  
Used the software for: 2+ years

### "Great POS site for our Payers and us and Payees"

November 11, 2022

5.0

Great experience creating events, transferring funds, refunding payees and over ease of the site. I love it and recommend it to all my colleagues.

Pros

It is so easy to set up events that I can literally do several in no time. Uploading pictures is easy also to personalize the events

Cons

I can't really think of anything that I don't like about Cheddar Up.

Review Source

Response from Cheddar Up

November 14, 2022

Hi Cheri, Thank you so much for your positive feedback and taking the time to leave this review!  I'm so glad that it's working for your events. If there is ever any way we can make it better for you, please let us know!  Thank you! Kristen

JR

Jacy R.  
Registered Line Technician  
Mental Health Care  
Used the software for: Less than 6 months

### "Great Platform for Fundraising"

January 17, 2024

5.0

Cheddar Up has been the most organized and aesthetically pleasing option to plan our fundraising event. Everything is very user friendly, and if you need assistance with anything, their customer service reps are quick and efficient in finding and solving your issues.

Pros

Cheddar Up is so user friendly! Everything is very well organized, easy to customize and set up individually, and their customer service is quick and easy!

Cons

Not much, if I have to put something, I'd say the amount of emails they send.

Review Source

Response from Cheddar Up

January 18, 2024

Hi Jacy, Thank you so much for sharing this great review! It's great to hear that everything has been working well for your fundraiser and our support team will be thrilled to hear your feedback. We wish you the best of luck on your fundraiser! Thanks, Stephanie

DB

Deanna B.  
President and Founder  
Civic & Social Organization  
Used the software for: Less than 6 months

### "Cheddar Up is the BOMB!!!"

July 3, 2023

5.0

Phenomenal!

Pros

All of the features are very user friendly!

Cons

Nothing so far! I love everything so far

Reason for choosing Cheddar Up

I read the reviews and I felt this platform was easier to navigate than most other platforms

Review Source

Response from Cheddar Up

July 5, 2023

Hi Deanna, We share in your enthusiasm and are so happy Cheddar Up has been working so well for you! If there is anything we can do to make it even better in the future, please let us know. Thanks, Stephanie

MB

Melissa B.  
President of Five: Seventeen Ministries  
Non-Profit Organization Management  
Used the software for: 2+ years

### "Love Cheddar Up"

January 12, 2023

5.0

We have used Cheddar Up for about 3 years and love it. It's perfect for us to use for group sign-ups, registration for events, and selling merchandise. I love that users don't have to make an account or download an app.

Pros

This software makes it so easy for us to make registrations for small groups, collect dues, and sell merchandise.

Cons

I wish Cheddar Up exported to Google Sheets in addition to Excel.

Review Source

Response from Cheddar Up

January 13, 2023

Hi Melissa, Thank you for taking time out of your day to share this feedback. We greatly appreciate it and love to hear that Cheddar Up has been working so well for you over the past 3 years. We will also be sharing this opportunity area with our product team as we want to make sure we're building a system that works for you. Thank you again and please be sure to let us know if there is anything else we can do to make your experience even better! Thanks, Stephanie

BL

Brad L.  
owner  
Events Services  
Used the software for: Less than 6 months

### "Simply the easist "

June 3, 2024

5.0

Ease of use for everyone and the professional look gives the user confidence to say, "YES"

Pros

Super comfortable for users and admin to use

Cons

Slower rate of funds turn around. Example: If a sale comes in, Friday the funds are not available till Monday afternoon.

Review Source

Response from Cheddar Up

June 10, 2024

Hi Brad, Thanks so much for taking the time to share your experience with Cheddar Up! We're glad to hear it was easy for you as an admin and easy for your group to make payments. We hope you had a wonderful event! Thanks, Stephanie

Similar Products

Featured

## Send me user reviews about this product

### Fill out the form and we'll send a list of the top-rated software based on real user reviews directly to your inbox.